RaggAnne

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Torsdag

Av ragganne - 5 maj 2011 17:11

Rätt nyligen hemkommen ifrån tandis.

Huua va de suger att gå dit alltså, suger rejält. Lagade två tänder idag men behövde bara betala för en eftersom det var en omlagning av en tidigare lagning,, typ.


Som vanligt håller jag på att bli en aning dålig nu och ska snart parkera röva, och resten av kroppen också för den delen i vågrätt läge i soffan. Har ett gäng avsnitt av Vampire diaries som jag inte sett så det kanske får bli ett par sånna dårå...


Har ni hört uttrycket - Gråt ej över spilld mjölk?

Undrar ja vad som försigår i Mattias huvud här,,, undra om den är uppdrucken och avnjuten eller om det är en tragisk historia?

Jag ser ut att njuta i alla fall... Var föresten här, på taket hos Tessan i Barca (för er som hört den historien) som Mattias lät en sten få testa på frittfall!


 

 
 
Sara

Sara

5 maj 2011 17:37

Nä, tandläkaren är ingen favorit direkt=P. Var dit igår jag, men jag fick minsann betala för min omlagning.. finns ju roligare saker att lägga pengarna på om man säger så!

http://sarawhatever.blogg.se

 
tessan

tessan

7 maj 2011 11:03

mattias: nä, nu fan fick jag ångest!
anne: vaddårrå?
mattias: tänk om bilen gick sönder eller nått!
anne: men varför kastaru stenen då? de va ju korkat. du måste ju fatta att den landar nånstans.
mattias: ah men jag vet inte, de bara hände! nnnäh, nu måste jag gå och prata med ägarn.
jag: på spanska? såg nån att du kasta den?
mattias: nä, tror inte de. faan, nu har jag ångest, gah fan. va gör jag! jag måste gå coh kolla på bilen!
Mattias igen: finns de filmkameror här uppe?
Jag: ja, flera stycken!
Mattias: näääää (sätter sig ne roch halvdör).
Jag: Mattias, jag skoja. tror inte de finns här!
Mattias: okej, braaaaa!
(aaah, en liten bit av kasta stenen konversationen i alle fall)
hahahahahhahahahaha

http://tessanbackstrom.blogg.se

ragganne

7 maj 2011 15:32

Haha, ja jösses *asg*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ragganne - 28 april 2014 13:59


Oj vilket väder vi fick i helgen. Tyvärr åkte jag på jordens jävla huvudvärk igår och fick ligga i soffan med nerdragen rullis. Men men, på lördagen blev det ju lite sol i alla fall. ...

Av ragganne - 25 april 2014 11:48

I´m alive, tro det eller ej!   Va så länge sedan jag var in på den här bloggen att ja fan inte höll på å komma ihåg mitt lösenord heller. Bättring utlovas!   Sommaren är i antågande och det är fredag. Mitt liv känns ganska mycket upp och ...

Av ragganne - 20 december 2013 08:28


Jippie de är fredag, eller så kul är det väll kanske inte när det är meningen att man ska jobba. Gick till jobbet i onsdags med känslan och tanken, ja kör så länge de går, hade dessutom en timme övertid inlagd. Gick Inge vidare, efter ordinarie ar...

Av ragganne - 17 december 2013 17:43

Ledig idag då de nalkas jobbhelg. Fy å fan å allt där emellan. Men vad göra, är ju bara å gilla läget liksom. Fortfarande inte blivit av med halsont/hosta/snor å skit heller, men samma läge gäller där,,, gilla! Så till helgen är det tänkt att b...

Av ragganne - 10 december 2013 11:12

Jävla skit mig å bli sjuk igen. Är som tur är i alla fall ledig idag oc är förhoppningsvis piggare igen imorgon. Den här julen har jag bestämt mig för att strunta i allt vad stress å julklappar heter. Varför skulle jag liksom. Kommer ju dessutom j...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards