RaggAnne

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

Long time no,,,

Av ragganne - 1 augusti 2013 11:55

Jo nu var det ett tag sen igen. Men så är det ju på sommaren, man har liksom så mycket annat för sig då. Å de blir bara en snabb update nu å.


Har ju hunnit med en hel del i sommar som,, Västerås, Söderhamn, Tallin mm mm..

En del mindre skojiga saker också, som rättegång i Hudik efter Söderhamns dramat till exempel, vi väntar fortfarande på att få veta vad domen blev.


Idag har jag bestämt mig för att våga på å testa på melanotan

, men eftersom jag är så jädrans fessig när de gäller sprutor så får de bli nässpray ist.

 

Ja ja, lite fåfängt kanske, men men. Info om vad jag tycker kommer. Beställde idag så jag har de till veckan...

Nu måste jag jobba..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ragganne - 28 april 2014 13:59


Oj vilket väder vi fick i helgen. Tyvärr åkte jag på jordens jävla huvudvärk igår och fick ligga i soffan med nerdragen rullis. Men men, på lördagen blev det ju lite sol i alla fall. ...

Av ragganne - 25 april 2014 11:48

I´m alive, tro det eller ej!   Va så länge sedan jag var in på den här bloggen att ja fan inte höll på å komma ihåg mitt lösenord heller. Bättring utlovas!   Sommaren är i antågande och det är fredag. Mitt liv känns ganska mycket upp och ...

Av ragganne - 20 december 2013 08:28


Jippie de är fredag, eller så kul är det väll kanske inte när det är meningen att man ska jobba. Gick till jobbet i onsdags med känslan och tanken, ja kör så länge de går, hade dessutom en timme övertid inlagd. Gick Inge vidare, efter ordinarie ar...

Av ragganne - 17 december 2013 17:43

Ledig idag då de nalkas jobbhelg. Fy å fan å allt där emellan. Men vad göra, är ju bara å gilla läget liksom. Fortfarande inte blivit av med halsont/hosta/snor å skit heller, men samma läge gäller där,,, gilla! Så till helgen är det tänkt att b...

Av ragganne - 10 december 2013 11:12

Jävla skit mig å bli sjuk igen. Är som tur är i alla fall ledig idag oc är förhoppningsvis piggare igen imorgon. Den här julen har jag bestämt mig för att strunta i allt vad stress å julklappar heter. Varför skulle jag liksom. Kommer ju dessutom j...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards