RaggAnne

Alla inlägg under mars 2013

Av ragganne - 19 mars 2013 18:50

Har nyss åkt hem från jobbet pga feber och så håller jag på att tappa rösten. Bara att hoppas man är bra tills på torsdag då.

Rock at sea var skit skoj, såklart!

Av ragganne - 11 mars 2013 13:48

Idag är ingen vanlig dag idag är Mattias födelsedag =)


Grattis på de gubben...

         

Av ragganne - 5 mars 2013 17:51

Håller precis på å packa ner mig själv i soffan med huvudvärk, ont i halsen å lite feberkänningar. Är väll fan att de ska vara nått jämt.
Har i som tur är lyckats byta bort mitt kvällspass imorgon mot morgonpass. Känns lättare att jobba lite småsjuk dagtid än på kvällen av nån anledning.

Men nu ska jag inte ta ut olyckan i förskott, kan ju må mycket bättre imorgon. Fick lite feber igårkväll också och mått rätt ok under fömiddagen idag så,,,
Nu blire vila å gos med missarna.

Av ragganne - 4 mars 2013 13:39

Vart tvugna att dra iväg på birsta en sväng igår då kattmaten togde slut. Passade på att fixa ny boxer så nu har vi tv i sovrummet igen. Längta efter slapparsöndagar nu då =)


När vi ändå var i krokarna så passade jag på att kolla skor, hittade dessa nya favvisar som sitter ur skönt. Var inte alls vad jag var ute efter men kunde helt enkelt inte låta bli..

Inser jag måste göra en urrensning bland pjucksen igen dock!

 

Av ragganne - 3 mars 2013 19:22

Helt galet vad svettig man blir av 30 minuter på en mortioncyckel,,, seriöst! Är hur som skönt att ha kommit igång med träning. Lite är bättre än inget liksom.
Har faktiskt bättre flås än jag trodde å de är ju bra de å.

Om två veckor blire rock at sea men Paulina och Tommie. Å så äre bara 18 dagar kvar tills sol å värme å parra drinkar :)

Mig på jobb (i brist på nå annat att lägga ut)

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards