RaggAnne

Alla inlägg under januari 2011

Av ragganne - 31 januari 2011 20:18

Ibland blir man knäsvag, fy fan va snyggt!


Ok, kanske inte världens bästa kvalitta på bilderna men men...

För det första så tycker ha den här bruden är så frän så ja får vattenplaning tror ja.

                 Haha, Snövit The Rock´n Roll style!

                                               

Inte utan att man börjar tänka på "Cry Baby" när man ser de här.

                                I like!

                                                  
                                  

Ja man kan bli sjuk för mindre, bara att konstatera.

Kläderna kommer ifrån favoriten  www.pinupgirlclothing.com

Av ragganne - 31 januari 2011 15:15

Vart aldrig att jag hyrde någon film igår, tog istället och beställde hem en drös med filmer, bidde hela sju stycken. Kan ju komma väl till pass nu till helgen då jag jobbar och Mattias drar till fjälls hela helgen (JA, Det Suger Rejält), han sticker redan på torsdag faktiskt.


         

               


Blev 346 kronor för alltihop + frakt. Ett överkomligt pris enl mig,,, hmm,, man kanske har en något blandad smak gällande film om man utgår ifrån denna kompott..

Av ragganne - 30 januari 2011 08:29

Inte så kaxig idag,, Och nej det vart inge partajande på någon högre nivå igår men seeg som satan ändå idag.


Å så lite pms på det, känns som en dag upplagd för trubbel..


                          


Var bra i Ljunga men kanske lite mindre folk än vad jag förväntat mig.. Så jävla bra band å fullt ös så det gjorde absolut ingenting. Alltså det var inte lite folk, utan bara som sagt, minder än jag trodde det skulle vara.


Vem trodde man någonsin skulle bo på ett vandrarhem i Ljunga liksom Haha, men de va fan rätt nice faktiskt.

Skulle helt klart kunna tänka mig att göra om det nästa gång också.


Riktigt stolt över mig själv också, backade ur en situation jag tidigare skulle ha klivit in i till 110%. Mycket bra av mig tycker ja.. även om jag harmsas lite över de fortfarande.

  


Gav mig dock ett nytt ställningstagande till de där två människorna - känner dom helt enkelt inte, lättast så.

Faktiskt en hel del trött, tröttare, tröttast på att tjafsa med antingen den ena eller den andra av dom... Så,,, bye bye, I don´t know u!


Idag blire duktig tjej städa tvätta tråååk dag... Tror jag belönar mig med en film ikväll.

Av ragganne - 28 januari 2011 11:28

Tralla lllaaalaa! Fredag JAAA!


Tyvärr bidde chaffis Tommie sjuk  så som det ser ut just nu då så brummar vi upp själva och övernattar...


Är ju inte alltför förtjust i det men vad göra? Ja menar... Orka jaga rattare liksom...


  

Av ragganne - 27 januari 2011 20:57

Jo, bättre humör idag men tandvärken hänger kvar....


Laddar inför laddning imorgon.. Wooppii!

Go Getters i Ljunga, japps de är dax igen för Forum å gunga!


  


        


Ska bli förjävla skoj, längesen sist vi var på klubben. Har fan inte varit på scoutstugan sen end of summer meet. Jösses.


Hur som haver, har ju som sagt lyckats få en timmes atk imorgon så jag slutar klockan fem. Bra mycket bättre än 21:15 de!

Å så har jag drage av de värsta här hemma idag så ja behöver bara hoppa in i duschen när jag kommer hem å ta på mig ett ansikte så är de bara å dra iväg sen   

Av ragganne - 26 januari 2011 20:29

Är riktigt jävla irriterad,,, För det första så ska vi söka ledigt på jobbet, ja helst ett år innan, å när man sen söker ledigt skiiit långt innan så är det ändå kört! Suuuuger, å sen får en annan ledigt samma dagar som jag sökt och sökt enligt samma rutiner som jag... Jaa, ni fattar va!?!

          Ja, å sen så går det ju förbannat bra att fortsätta vara treeevliig och beeemötaande mot kunderna, inte! Så ja säljer såklart noll å ingenting i stort sett resten av dagen å sen så kommer tandvärken och huvudvärken som ett brev på posten såklart (såvida det inte går vägen via Ånge,, eller hur var det Sara? Haha) ,,, eftersom jag biter ihop käkarna med samma tryck som en krokodil ungefär när jag blir irri!

                      Gaahhh!!!!     


Nu har jag tagit en dusch och börjat så sakterligen slappna av lite, men har fortfarande ont i skallen.

Mattias är och hjälper till med flytt (vilket jag också skulle ha gjort egentligen. Men eftersom jag antar att de vill ha sina grejer någorlunda intakta så hoppade jag över. Hade inte slutat bra, vare sig för sakerna eller min plånbok misstänker ja), ska nog be om lite massage och "jag tycker så synd om dig gumman duärbästpusspussjagälskardigpusspuss" när han kommer hem ....


Hoppas på lite bättre humör imorgon...

Av ragganne - 25 januari 2011 20:12

Satt och tittade igenom kort och alltså ibland blir man ju nästan mörkrädd över hur shnygga jag och Mattias blir på kort ibland(allt som oftast)...


De här vackra kortet är ursprunget från nyårsafton ifjol, Jösses!


  

Hehe, då tycker jag skapelsen jag knåpade ihop sist när jag låg hemma sjuk och uttråkad är betydligt mycket bättre *s*

  


Och att inte förglömma, det absolut snyggaste julkortet som någonsinn skådats och som trillade ner i vår brevlåda förra julen.

                                

Blir man inte tårögd så säg.... Vackert vackert!

Av ragganne - 25 januari 2011 17:52

Jag har fortfarande ganska ont i truten idag efter gårdagens omilda behandling.

En liten tröst är ju att det är löningsdag idag =)



Ähh, en ganska klen tröst ändå när jag tänker efter, pengarna gör ju bara en snabbvisit in på kontot en sväng å sen så ba *poff*  så är de ju borta igen i alla fall juh =(

  

Eller ja, riktigt så illa är det kanske inte. Pratade lite löst (apropå inget typ) om vad man skulle välja om man fick - lycka eller pengar?

Å ja får ju erkänna att så länge jag ju har, som nu, en möjlighet att plocka undan några kronor på sparkontot varje månad (trotts försörjandet av stans tandläkare) så ska man väll egentligen inte klaga kanske...

Skulle hur som haver inte tacka nej till lite mer dollars heller   


Nää, men man skulle väll kanske ta å betala lite räkningar då så det blir nå rullande av de där kronersna då!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards