RaggAnne

Alla inlägg under juli 2012

Av ragganne - 29 juli 2012 09:25

Oj vilken kort helg de blir när man jobbar på lördagen, men man får väll göra det bästa av den lilla helg man har då.


Jobbade ju som sagt igår då till klockan fem, gick hem å drog av lite här hemma å sen gick vi på O´learys (snart stammis, var där i torsdags också) å käkade å tog några drinks. De har riktigt bra käk på de där stället och förjävla trevlig personal.


Har jag berättat att jag har en ny kärlek?

Han är ju bara för söt.. Garvar lika mycket varje gång jag ser när han kastar in resväskan i husvagnen.. Durussch!


Nu ska jag försöka piska på Mattias så vi kommer oss iväg på stranden, blir en söndag på Gårdsjön. Måste ju som sagt göra det bästa man kan av den lilla helg man har.


Å jag är inte ett dugg avis på dom som är i Rättvik   

Av ragganne - 21 juli 2012 10:37

Har man varit på supporten i en vecka då,,, om jag trivs?

Tjaa jag kan ju säga som så här, tänker kedja fast mig i skrivbordet för jag har INGEN lust alls att gå tillbaka till kundtjänst! Fick veta igår att jag blir kvar där till sista augusti så det blir alltså 2 veckor mer än vad jag först fick veta,,, å int klag ja e!


Mattias fick spendera lite tid på akuten igår, drämde handen i nån ståltråd å fick sy så nu har han badförbud =( lite synd för jag hade planerat att vi skulle spendera dagen med bad å sol på Gårdsjön i dag men men, får hitta på nått annat istället då. Hade för övrigt en supermysig kväll igår. Va först på BiteLine å käkade å sen va vi på O´learys å tog ett par drinks, hade tänkt käka där också men de va kö? Å inte fan står jag i nån kö för att käka i alla fall.


Funderar på ett par nya gummisar...


                              

                              

Å slut på kaffe,, kattastof

Av ragganne - 12 juli 2012 08:00

Grattis grattis till mig idag


Av ragganne - 10 juli 2012 07:02

Idag är det en vecka sedan vi for ner till Västerås och en av de bästa veckorna någonsin. For hem i söndags och har fan inte repat mig än, långt ifrån. Känns som om man skulle ha behövt lite mer semester efter de här då.


 


Vad hände?

Träffade en hel del gamla vänner, en del rätt nya av samma vara och dessutom några av de mest underbara människor man kan tänka sig. Synd bara att folk ska behöva bo så förbenat långt bort. (Nej nej, de är då absolut inte jag som bor långt bort, bor ju förtusan mitt i detta landet ja sörru). Fick kramp i magen av allt skrattande och en kille lyckades kissa på sig av samma anledning. Fick se ett brutalt uppvaknande i form av en pulversläckare som skickades in i ett litet tält (haha, det bara rök av killen när han kom ut,,, spektakulääärt). Såg ett sexande par på en bilhuv mitt i folkvimlet. Sprang runt på marknaden under den mest kvävande, fuktiga och varma dagen någonsin tror jag där det blev en tjock härlig pläd med amerikanska flaggan på.

  

Det var bara ett litet axplock,,, var helt enkelt kalas. Att det började spöregna när vi skulle packa ihop på söndagen och att förtältet ligger över hela tvättstuge golvet på tork just nu är ju petitesser =)

Var hemskt dålig på att fota,, ett kort på alla dessa dagar blev det. Suck!


Bara ett år kvar till nästa gång då   

Av ragganne - 2 juli 2012 08:54

Blåslagen å jävlig men har i alla fall överlevt en helg i Gnarp. Mestadels bra väder men det ösregnade en kväll å vart rätt blött mest överallt, men de torkade ju upp så småningom de å.


 


Idag blire till å tvätta upp lite, ladda om, börja packa igen å fixa till husis. Känner mig väll kanske inte allför sugen på å åka just nu men de kommer nog de å.


 


I år åker vi tillsammans med David och Maria å de lär ju kunna bli en å annan ölis, tur man har en veckas semester efteråt så man får vila upp sig lite Tur man är en atlet haha!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards