RaggAnne

Alla inlägg under augusti 2013

Av ragganne - 23 augusti 2013 17:57

Nu far ja   

 

Av ragganne - 16 augusti 2013 11:54

Sista natten med gänget....


Idag är sista dagen som sommarbarn, ja alltså sista dagen jag jobbar på 2nd line. Så nu blire tillbaka till verkligheten på kundtjänst igen. Kan väll inte påstå att jag direkt längtar tillbaka till å jobba med kunderna igen, däremot ska de bli skoj å få komma tillbaka till mina gamla arbetskompisar. Så nått positivt för det ju med sig ändå.


I helgen äre Selångersmarknad

  

Nått ska vi dit under helgen... Åka karusell å äta karamell,,, bli barn igen =)


Ett tips dock, man skall icke åka karusell när man har nackspärr. Testade de i lördags, inget jag kan rekomendera. Satan va ont i nacken och ryggen jag hade när jag vaknade på söndagen.

Har fortfarande lite ont i nacken, men en karusell kan man ju kanske kosta på sig ändå 

Tror minsann de blir en liten sväng förbi ölbanken innan dagen är slut också....


Ja just de ja, är ju Ljunga Rocken i helgen också...

   

Ska inte dit själv (trodde jag skulle jobba den här helgen), men de lär nog bli ett jävla håll igång där i helgen.


Trevlig helg på er alle!

Av ragganne - 15 augusti 2013 09:49

Jag och Mattias har funderat ett tag på om det inte vore dax för oss att göra en lite längre semester/sol resa. Haft lite olika funderingar på vart, bland annat var Cuba uppe på tapetern ett tag.

Å nu,,,, darradam har vi så gott som bestämt oss..


Ser ut att bli Cancun i Mexico 9 Mars,,, aldrig planerat en resa så långt i förväg!!! Men de kostar ju en slant också så det är i och för sig bra att ha lite tid på sig att spara.


Hittat hotelet vi vill ha också dessutom, är enligt beskrivningen ett hotel med underhållning och shower flera gånger om dagen vilket ger en lite yngre publik (?)...

Vi kommer dessutom åka under "Spring Break" så de lär ju kunna vara lite håll i gång, vilket är helt ok för mig ;)

Bara det inte skriks hela nätterna för då lär ja ju få nippran..


 


Åhh läääängta,,, känns som om jag måste ta mig nån liten resa här i höst/vinter också... Är bara nått så litet som ekonomi och semesterdagar som kan sätta käppar i hjulen för den planen :oP


Av ragganne - 8 augusti 2013 11:28

I helgen är det Drakbåtsfestivalen i dagarna tre.

Hoppas på uppehåll och lite varmare än vad de förutspår på SMHI och YR..

Nån sväng dit lär det ju bli innan helgen är slut,,, kanske till och med en svängom i en karusell eller två, sjukt länge sedan!

  

Av ragganne - 6 augusti 2013 12:50

Gårdagen blev exakt som jag misstänkte den skulle bli. Dvs största delen av kvällen spenderades utslagen på soffan.

Fattar inte varför jag varit så orkeslös och trött den här senaste veckan, känner lika idag också. Dock jobbar jag till 19 så de blir lite senare idag.

Har rester från igår så maten blir inga problem när jag kommer hem, å sen är jag ju ledig imorgon också.... Å kan typ vila (en massa städning å annat tråk inplanerat dock).


Fick sällskap i soffan när det vankades Djursjukhuset, Dollsans favvo program =)

 

Av ragganne - 5 augusti 2013 15:34

Alltså Måndagar!

Känns som om allt redan är sagt å likförbannat blir man lika förvånad varje Måndag över hur makalöst trista de är?

 

Jaja, arbetsdagen är snart slut iaf... 1 timme kvar, sen blire hem laga mat å sen slappa  resten av kvällen...

Jobbar kväll imorgon så jag får sovmorgon å sen är jag ledig på Onsdag... Danke för de.


Av ragganne - 3 augusti 2013 15:39

Ok,,, här kommer lite bilder från sommaren. Utan någon som helst ordning!


                         


Nu väntar jag bara på att klockan ska bli fem så jag får göra heelg =)

Av ragganne - 1 augusti 2013 11:55

Jo nu var det ett tag sen igen. Men så är det ju på sommaren, man har liksom så mycket annat för sig då. Å de blir bara en snabb update nu å.


Har ju hunnit med en hel del i sommar som,, Västerås, Söderhamn, Tallin mm mm..

En del mindre skojiga saker också, som rättegång i Hudik efter Söderhamns dramat till exempel, vi väntar fortfarande på att få veta vad domen blev.


Idag har jag bestämt mig för att våga på å testa på melanotan

, men eftersom jag är så jädrans fessig när de gäller sprutor så får de bli nässpray ist.

 

Ja ja, lite fåfängt kanske, men men. Info om vad jag tycker kommer. Beställde idag så jag har de till veckan...

Nu måste jag jobba..

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards