RaggAnne

Alla inlägg under januari 2013

Av ragganne - 16 januari 2013 08:57

 


Av ragganne - 12 januari 2013 13:43

Börjar bli en aningens rastlös efter att ha legat hemma i en vecka, samtidigt så har jag inte direkt någon energi till övers heller så,,, vad göra?

Har i alla fall fått undan de mesta av julen idag, gardinerna får hänga kvar ett tag till, skitsamma liksom.

Jaja, har en del att se fram emot tiden som kommer.
Blir ju speed weekend i Orsa med bästa David och Maria, Rock at sea( som av okänd anledning är i Mars, kanske de ska köra 2 gånger i år) med ösisarna Tommie och Paulina och så till värmen en vecka med bästigaste älsklingen.
Hmm kommer gå en del $ framöver misstänker ja.

Nu ska ja fortsätta fundera på va ja ska hitt på.

Av ragganne - 10 januari 2013 10:35

Faran med att vara hemma och sjuk är att man blir otroligt uttråkad å då fördriver man tiden med,,, ja vadå,,,SHOPPING!


Igår blev det både filmer, klänning och skor... och ett par örhängen..


             


Filmerna skulle jag gärna haft redan idag,, snacka om att det bara är skräp på tvn under dagarna... Jösses.

       


Fortfarande hemma och sjuk om än på bättringsvägen.

Började med halsont och sen satte det sig mest åt bihålorna. Nu sitter det mest i bröstet och åt andningsvägarna, typ sovit noll och ingenting i natt för de gick fan inte att andas. Känns lite bättre nu i alla fall å nu tycker jag nog de är dax å bli frisk!

Inte för att jag har något särskillt planerat inför helgen eller så, men det skulle vara skönt att få tillbaka orken å kunna städa undan julen å så.

Snnnörvel!

Av ragganne - 9 januari 2013 09:34

Tjejerna håller sjuka matte sällskap i morgonsoffan. Tur de för de är hårt tråkigt att vara hemma själv.
Dessutom känner jag mig sämre idag än vad jag gjorde igår kväll.... Bara å vila vidare de.

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards