RaggAnne

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Torsdag

Av ragganne - 15 augusti 2013 09:49

Jag och Mattias har funderat ett tag på om det inte vore dax för oss att göra en lite längre semester/sol resa. Haft lite olika funderingar på vart, bland annat var Cuba uppe på tapetern ett tag.

Å nu,,,, darradam har vi så gott som bestämt oss..


Ser ut att bli Cancun i Mexico 9 Mars,,, aldrig planerat en resa så långt i förväg!!! Men de kostar ju en slant också så det är i och för sig bra att ha lite tid på sig att spara.


Hittat hotelet vi vill ha också dessutom, är enligt beskrivningen ett hotel med underhållning och shower flera gånger om dagen vilket ger en lite yngre publik (?)...

Vi kommer dessutom åka under "Spring Break" så de lär ju kunna vara lite håll i gång, vilket är helt ok för mig ;)

Bara det inte skriks hela nätterna för då lär ja ju få nippran..


 


Åhh läääängta,,, känns som om jag måste ta mig nån liten resa här i höst/vinter också... Är bara nått så litet som ekonomi och semesterdagar som kan sätta käppar i hjulen för den planen :oP


 
 
Ellinor Lindhe

Ellinor Lindhe

15 augusti 2013 10:13

Åh vad mysigt! :)

http://eiight.blogg.se

 
Ingen bild

Anneli

15 augusti 2013 14:02

Jag vill också åka på en liten resa! Nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ragganne - 28 april 2014 13:59


Oj vilket väder vi fick i helgen. Tyvärr åkte jag på jordens jävla huvudvärk igår och fick ligga i soffan med nerdragen rullis. Men men, på lördagen blev det ju lite sol i alla fall. ...

Av ragganne - 25 april 2014 11:48

I´m alive, tro det eller ej!   Va så länge sedan jag var in på den här bloggen att ja fan inte höll på å komma ihåg mitt lösenord heller. Bättring utlovas!   Sommaren är i antågande och det är fredag. Mitt liv känns ganska mycket upp och ...

Av ragganne - 20 december 2013 08:28


Jippie de är fredag, eller så kul är det väll kanske inte när det är meningen att man ska jobba. Gick till jobbet i onsdags med känslan och tanken, ja kör så länge de går, hade dessutom en timme övertid inlagd. Gick Inge vidare, efter ordinarie ar...

Av ragganne - 17 december 2013 17:43

Ledig idag då de nalkas jobbhelg. Fy å fan å allt där emellan. Men vad göra, är ju bara å gilla läget liksom. Fortfarande inte blivit av med halsont/hosta/snor å skit heller, men samma läge gäller där,,, gilla! Så till helgen är det tänkt att b...

Av ragganne - 10 december 2013 11:12

Jävla skit mig å bli sjuk igen. Är som tur är i alla fall ledig idag oc är förhoppningsvis piggare igen imorgon. Den här julen har jag bestämt mig för att strunta i allt vad stress å julklappar heter. Varför skulle jag liksom. Kommer ju dessutom j...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards