RaggAnne

Alla inlägg under maj 2013

Av ragganne - 28 maj 2013 22:36

Idag är det en vecka sedan jag tog ur min piercing och kan ju inte direkt påstå att jag vant mig nå jättemycket.
Hade haft den kvar om de inte vore för att jag antagligen kommer bli av med en tand i så fall... Ganska ovärt!

I helgen var det ju klassåterträff,, å ja, de va precis så skoj som jag hoppats även om man saknade en å annan. Fick träffa de viktigaste å de va huvudsaken + en å annan bonus :)

Har gjort två kvällspass den här veckan nu och har två dagspass kvar innan helg igen. Å sen blir det två veckors utbildning inför jobb i sommar på supporten å sen SEMESTER!

Av ragganne - 24 maj 2013 09:54

Å underbara lediga fredag :)

Har egentligen jobbhelg med fripass idag, men eftersom de blir klassfest/återförening i hudik imorgon så har jag tagit semester.
Tanken var ifrån början att jag skulle försöka byta bort helgen, men så fick jag fripass både idag och nästa fredag, vilket ju då innebär långhelg två helger i rad, gjorde att jag omprövade det beslutet ganska snabbt :p
Känns som ett mycket bra beslut nu när vädret är kalaaaas.

Köpte mig ett par nya skor igår (näähää, ovanligt), lite dyra kanske men sjuuukt nöjd å riktigt sköna är dom dessutom.

Av ragganne - 9 maj 2013 20:25

Ohh vilken härlig dag jag haft, trotts skit väder.

Vaknade inatt å kunde inte somna om förens på morgonkvisten vilket resulterade i att jag sov tok länge idag. Men de gör absolut ingenting..
Tog en sväng på stan under dagen, hittade inget men jag kom ju ut en sväng i alla fall då. Å sen har jag typ inte gjort ett jotta!
Va iväg på Ica å handlade lite men det är också allt.

En riktig slappar dag. Men de är ja fan värd :)
Å imorgon äre fredag.

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards