RaggAnne

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Fredag

Av ragganne - 16 augusti 2013 11:54

Sista natten med gänget....


Idag är sista dagen som sommarbarn, ja alltså sista dagen jag jobbar på 2nd line. Så nu blire tillbaka till verkligheten på kundtjänst igen. Kan väll inte påstå att jag direkt längtar tillbaka till å jobba med kunderna igen, däremot ska de bli skoj å få komma tillbaka till mina gamla arbetskompisar. Så nått positivt för det ju med sig ändå.


I helgen äre Selångersmarknad

  

Nått ska vi dit under helgen... Åka karusell å äta karamell,,, bli barn igen =)


Ett tips dock, man skall icke åka karusell när man har nackspärr. Testade de i lördags, inget jag kan rekomendera. Satan va ont i nacken och ryggen jag hade när jag vaknade på söndagen.

Har fortfarande lite ont i nacken, men en karusell kan man ju kanske kosta på sig ändå 

Tror minsann de blir en liten sväng förbi ölbanken innan dagen är slut också....


Ja just de ja, är ju Ljunga Rocken i helgen också...

   

Ska inte dit själv (trodde jag skulle jobba den här helgen), men de lär nog bli ett jävla håll igång där i helgen.


Trevlig helg på er alle!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ragganne - 28 april 2014 13:59


Oj vilket väder vi fick i helgen. Tyvärr åkte jag på jordens jävla huvudvärk igår och fick ligga i soffan med nerdragen rullis. Men men, på lördagen blev det ju lite sol i alla fall. ...

Av ragganne - 25 april 2014 11:48

I´m alive, tro det eller ej!   Va så länge sedan jag var in på den här bloggen att ja fan inte höll på å komma ihåg mitt lösenord heller. Bättring utlovas!   Sommaren är i antågande och det är fredag. Mitt liv känns ganska mycket upp och ...

Av ragganne - 20 december 2013 08:28


Jippie de är fredag, eller så kul är det väll kanske inte när det är meningen att man ska jobba. Gick till jobbet i onsdags med känslan och tanken, ja kör så länge de går, hade dessutom en timme övertid inlagd. Gick Inge vidare, efter ordinarie ar...

Av ragganne - 17 december 2013 17:43

Ledig idag då de nalkas jobbhelg. Fy å fan å allt där emellan. Men vad göra, är ju bara å gilla läget liksom. Fortfarande inte blivit av med halsont/hosta/snor å skit heller, men samma läge gäller där,,, gilla! Så till helgen är det tänkt att b...

Av ragganne - 10 december 2013 11:12

Jävla skit mig å bli sjuk igen. Är som tur är i alla fall ledig idag oc är förhoppningsvis piggare igen imorgon. Den här julen har jag bestämt mig för att strunta i allt vad stress å julklappar heter. Varför skulle jag liksom. Kommer ju dessutom j...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards