RaggAnne

Alla inlägg under november 2011

Av ragganne - 30 november 2011 20:11

Var iväg till arbetsterapin och handrehab igen i måndags och det går ju åt rätt håll i alla fall. Kan lova att jag är sjukt less på å ha ont och av att känna mig så satans handikappad, å inte känns de direkt upplyftande å få höra att det kommer vara så ett tag till heller.

Fick dessutom veta att jag slagit lös en bit ben ur sklettet,, ojdå liksom! Inte så konstigt de gör ont då.


Har jobbat mångiga dagar nu känner ja,, jobbar imorgon också men sen är ja ledig i hela tre dagar, ska bli nice de. Blir Red House Rumble på fredag och sen drar vi iväg med tåget till Ånge och hälsar på mellan lördag och söndag.


Precis skaffat mig ett konto på Viaplay också, har ju så många favvoserier som jag missar jämt, men nu kan jag se dom när jag vill (de flesta iaf) så nu ska jag fortsätta titta på Vampire diaries.. men först måste jag bara förmedla denna skojiga bild som jag hittade på Sofias space... Å de funkar, stööört skön

  

Av ragganne - 23 november 2011 11:38

Sitter på jobbet och har egentligen inte alls tid för det här men jag MÅSTE ju bara visa de otroligt snygga skorna jag just beställde (eftersom jag är skolös typ)

          

Kunde bara inte låta bli!


Hittade även världens skönaste is skrapa, men den köpte jag inte,,,

 

Av ragganne - 21 november 2011 20:44

Aahhgggaahha!!! Jag vill ha semester igeeeen nuuuuu!!!!!      


   


        


Å här skulle jag också lätt kunna tänka mig att vara lite oftare

              

Och i fredags så fick vi lite oväntat besök, bara si så där. Himlarns trevligt!

 

   
Så, nu har ja inte tid med de här för ja ska se på CSI sörru.

Av ragganne - 19 november 2011 13:37

I Love U du Skööna Lööördag   


Igår var jag och mamma på Brittas begravning. Det är så jävla tungt att se de allra närmstas sorg, man känner sig så förbannat maktlös.

          Men det var en fin sermoni och när vi skulle ta farväl så spelades "jag ska måla hela världen lilla mamma" kan lova att tårarna rann på både mig och mamma då.


Var föresten och kollade upp fingret i onsdags    Var först upp till hälsocentralen, där skickade dom vidare mig till röntgen,,,, som skickade mig till akuten. Där fick jag sitta i ca tre timmar,,,, och ja de var av... Lite oroad blev jag när läkaren säger:

- Ja alltså, normalt när man har en såndär skada så gipsar vi ju.. Men nu när det har gått fyra veckor så vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. Jag måste nog ringa och rådfråga några kollegor... Ahhh, tänkte jag och såg framför mig diverse sprutor och avhuggna fingrar mm mm...

Men de kunde inte göra så mycket i det här läget så jag skickades vidare till arbetsrehab och förhoppningsvis ska de räcka. Annars kan de bli en operation.

Jösses,, fatta att jag gått runt med ett avbrutet finger i fyra veckor,,, ja till och med varit på semester Haha... Är man en hårding eller är man.


Var ju på rock at sea förra helgen också, å fy fan va skoj de är! Lite synd att det bara var en dag i år för de går ju så förbannat fort.

Har inte laddat upp korten varken från då eller semestern än men lägger upp nått so fort jag gjort de... Lite taxfree vart de iaf =)


 

Köpte bland annat parfym både till mig och Mattias. Tidig julklapp då   


Idag ska jag göra rabarberpaj, mumma. Å så blire tacos till middag. Värste lördagsmyset.... Funderar på Bio också 

  

(vann biobiljetter på jobbet för mitt otroligt braiga julklappsrim) eller kanske säsong 3 av SOA!

Av ragganne - 9 november 2011 08:57

Okej,,, jag är värde på att blogga just nu. Jag erkänner!

Men av någon anledning så har jag inte tid, så mycket som ska göras hela tiden känns de som, å inte hjälper det att man far å flänger hit å dit mest hela tiden heller!


Så vad har hänt sen sist då?


- Ja en utlandsresa blev det ju. Helt sjukt bra väder å hade det kalas bra hela veckan. Vart precis så som jag hade tänkt mig, i stora drag i alla fall. (kort kommer)


- Hela två stycke tandläkarbesök har hunnits med också!

            

- Fortfarande ont i mitt jävla finger.

                 


Tjaa, en massa annat också såklart... Å så är ju en av årets stora happenings på G också, dvs på lördag =)

               


Jaag åååterkommer!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards