RaggAnne

Alla inlägg under augusti 2012

Av ragganne - 28 augusti 2012 17:38

Efter att ha varit ordentligt smart å stängt av värmen i husisen i helgen så har jag en liten förkylning på g. Ja ja, har ju klarat mig utan förkylningar ganska länge nu så jag ska väll inte klaga.
Tröstar mig med lite Winegums.

Å ja,,, det är skit tråkigt att vara tillbaka på kundtjänst!

Av ragganne - 24 augusti 2012 08:52

Idag slutar jag klockan 15:00 å då blire hem å virvelvinda om lite i garderoben,,, misstänker att man behöver ha med sig nått ganska varmt.

Tur de är värme i husisen ifall man skulle behöva värma sig,,, mer än på insidan menar ja 


 

Av ragganne - 23 augusti 2012 09:47

Å som någon på jobbet sa - Veckan man inte vill ska ta slut!


Har ju inte varit så pigg de senaste dagarna, eller kvällarna rättare sagt, så jag har inte fått sådär jätte mycket gjort. Fick i alla fall undan tvätten igår med lite hjälp ifrån Mattias,,, alltså fan va tråkigt det är att tvätta!


  Man har ju fått soffsällskap under kvällarna framför tvn i alla fall. Mattes mys kisse 


Har varit på jakt efter en ny handväska ett tag (tycker min luktar piss trotts att jag tvättat den 100 gånger) och hittade faktiskt en på New Yorker igår.

 Var väll kanske inte riktigt exakt vad jag ville ha och kommer antagligen inte hålla sådär super länge men den får duga ett tag i alla fall.


Jahhaa ja,,, då var det "bara" 6 veckor kvar då,,,


     

Av ragganne - 21 augusti 2012 17:34

Är väll dax för mig att uppdatera mig så pass att jag testar på att mobil blogga ja å!


Andra kvällen i rad som jag får packa ner mig i soffan med feber. Har som tur är klarat mig från den under arbetstid iaf men särskilt skoj äre ju inte.
Upptäckte idag när jag skulle kolla saldo på kontot, att jag inte alls betalat resan utan bara bokningsavgiften haha, men nu är det betalt å klart i alla fall..
Nu blire fortsatt vila...

Av ragganne - 20 augusti 2012 09:37

Måndag och sista veckan på supporten  Gissa om jag kommer att ha ångest på söndag!


Igår kväll tog jag och bokade resa till Turkiet och Alanya den 7e Oktober. Ska bli sjuuukt skönt att få komma iväg. Reser från midlanda så restiden blir minimal. I år så åker vi tillsammans med 2 st grabbs från Mattias jobb, kommer med all säkerhet bli kalas bra.

Pics

           


Det här hotellet ska enligt Detur ha en egen del av stranden, låter ju ganska nice de.


Lite kläder har jag hunnit med att beställa här i veckan också

   

Känns som om det är dax för lite förnyelse..(heter de så?)

Å till helgen äre End Of Summer Meet också,, fan va sommaren har gått fort!

Av ragganne - 8 augusti 2012 13:06

Åka karusell å äta karamell   


 

Nää, inte behöver då jag åka nå karusell för å bli yrslig inte, de fixar ja på annat vis ja vettu =)


Planeras ju som drakbåtsfestande i helgen då. Hade tidigt hört att det skulle bli en "musik avgift" (enté kallar ja de) och hadde i min enfald trott att det skulle bli typ en hundring eller nått åt det hållet. Jo heja, 250 kroners ska de ha. Huua, från gratis till 250, ja de va då ett rejält kliv de!

Men men, dit ska jag hur som haver. I alla fall på fredag, lördag är en annan femma. Den som lever får se.

Har en back up för lördagen annars,,, och söndag om jag nu hinner få dem. Beställde igår så de borde hinna komma.

        


            

Tecknat = värdens bästa bakis sysselsättning!

Av ragganne - 1 augusti 2012 13:05

Är ledig från jobber idag så det dones på lite härans å varans här hemma. Skulle behöva städas rejält egentligen men va fan, ska va lite dammråtter å så katterna har nå å jaga Haha..


Lite Iphone Pics,,,

                                       Träslaget

 


 


 


                                              Tallin


 


 


 


                                              Gnarp


 


                                        Å suprice parteeyy


 


Finns föresten en liiiten chans att jag kan få förlängt på supporten. Gick nämligen ut en förfrågan, eller intresse anmälan snarare kanske, till oss som jobbat/r i sommar om vi ville fortsätta några veckor i höst. Ingen aning om hur många veckor det handlar om men det var i alla fall två-tre personer som behövdes. Bara att hålla tummarna med andra ord för jag misstänker att typ ALLA kommer anmäla att de vill vara kvar. Trivs sjukt bra!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards