RaggAnne

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av ragganne - 23 januari 2011 10:29

Kom på att jag bara måste visa världens sorgligaste musikvideo, å låten är ju bara helt underbar den med för den delen....


Av ragganne - 23 januari 2011 09:48

Vaknade tok tidigt imorse som vanligt men hade ro nog att ligga kvar och dra mig en liten stund i alla fall. Är lite småförkyld vilket innebär att jag har fått en förjävla irriterande hosta så fort jag lägger mig. Skojjigt värre för man sover ju så bra dårå!


Kanske ska ta å berätta vad jag köpte till Roffe också,,, är ju inte helt lätt att hitta på nått till någon som fyller 80 bast liksom.

Men eftersom Roffe har en jädra humor så passade den här utmärkt


  

Självklart var pluntan fylld och påfyllning ingick också   


Maten igår va supergod, hade kunnat vara liiite mer champinjoncreme och kaviar, men va tusan! Ja, de var föresten rödspätta och inget annat vi käka, skrev lite fel igår *s*


Köpte hem ost & kex och gjorde fruktfat igår också, men vi va så jädrans mätta så de bidde inge av med de, men då kan man ju käka av de idag då istället =)

Å så ska jag göra varma mackor "hot macks" mmm mumma. Inte bra för vikten de här men va fan! De kan ja unna mig idag tycker ja, ska ju vara duktig å byta gardiner å sånt trök hade jag tänkt mig. Är ju skönt när det är klart om inte annat..



Lite mer kaffe först nu bara så . . . .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards