RaggAnne

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av ragganne - 26 maj 2011 18:55

Kan någon förklara för mig hur det alltid kommer sig, att när man beslutat sig för att bara smaka på någon ostbåge som råkar ligga kvar sen helgen, alltid slutar med att man sitter och trycker i sig nävvis med detsamma? Mysko värre!


                   


Imorgon är det tydligen bestämt att vi ska gilla här hemma och sedan bege oss ut. Jag som jobbar till klockan 18 har inte mycket till val än att överlåta hela kalaset och planering till Mattias, går säkert hur bra som helst. Men tycker inte om att inte ha kontroll på läget och maten... Å vill inte ens tänka på hur köket kommer se ut efter att ett gäng ska grilla... Huua!


Lär dessutom bli stressigt för min del, inte bästa förutsättningarna med andra ord. Blir ju så trevlig när jag känner mig stressad,,, nä!


Till annat,,, tänkte tipsa om en sida som jag gillar starkt och är man en lika stor vampyr diggare som jag så kan jag garantera 100% njutning!


http://vampyrbloggen.bloggplatsen.se/

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards