RaggAnne

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av ragganne - 10 maj 2011 08:14

Har blivit lite dåligt med bloggandet de senaste veckorna, ingen bättre ursäkt än att jag varit trött och haft annat för mig =)


I helgen var vi ut å sprang på lite pubar och hade besaök av Tommie, Patrik, Pontus och Anna (har jag för mig hon heter iaf). Var en ganska lugn helg med mådde riktigt räv på söndagen likförbannat...? Strange!


Nu är våren här på riktigt, var riktig sommarvärme igår faktist, å man känner verkligen att man vill förnya sig på nått vis. Enklaste sättet är ju att göra nått med håret.

Tycker Uma Thurman är så jävla snygg i håret i Pulp Fiction men jag vet av erfarenhet att jag ALLTID har ångrat mig när jag klippt av mig håret... Men bra jävla coolt äre!

 


Nu måst jag se till å göra mig klar för jobbet, börjar kl 09:00 idag då,,, åhh å så är det dax för ett såt där prov igen också...

Klara första på första försöket, det andra sumpa jag men klarade det andra gången... Anar en trend!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards