RaggAnne

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av ragganne - 17 maj 2011 20:35

Trots att jag har känt mig själv i hela mitt liv (ja visst är det väll förvånande) så kan jag ibland inte låta bli att själv förvånas över min egen klantighet...

Inte så att jag har sönder saker eller nått sånt men jag är helt makalöst duktig på att göra illa mig själv istället..


Som i lördags till exempel, då står jag på bron här hemma och ska släppa förbi Mattias så han kommer in. Tappar såklart balansen och tar tag i dörren, som såklart föler med, och slår ryggen nå så in i h,,,,e i fönsterbläcket.. Ajaj å fortfarande ganska så öm.

Å igår så va jag på toa på jobbet och tappade ner lite papper på golvet, böjer mig efter de och slår huvet i handfatet ? ? ? ! ! ! Helt makalöst,,, å allt detta nykter dessutom!

Ja som sagt, till och med jag själv förvånas ibland.


Hur va Bräcke då?

Helt kalas, som väntat!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards