RaggAnne

Alla inlägg under februari 2011

Av ragganne - 7 februari 2011 19:00

Jobbat idag, bra å få fokus liksom även om man känner sig en aning trasig.


  

Men de är bara å bita ihop, eller som mamma säger - De går över..

Av ragganne - 6 februari 2011 08:57

     



  

Varför?

Jag är så besviken på dig,,, hur många gånger hade vi inte den diskutionen när vi var yngre?  Vi kunde aldrig bestämma oss, var ju så melodramiska också. Jag vet vad jag tycker nu i alla fall, tycker det är sjukt egoistiskt...


Varför ringde du inte till mig? Jag vet att jag är dålig på att svara men jag skulle ju ha ringt upp dig förstår du väll!

Tror inte du fattar hur vi i din omgivning mår nu. Pratade med din syster inatt, hon kommer aldrig bli sig lik...


Fan också,,, älskar dig vännen

Av ragganne - 5 februari 2011 10:09

Jobbar till 17:15 ikäll å sen så är de melodifestival för hela slanten.

                     

Har såklart bunkrat upp med allehanda onyttigheter                       jobbigt att jag inte har något ljud på 1an och 2an på tvn i vardagsrummet bara. Får se om jag flyttar på boxern från sovrummet eller om jag helt sonika spenderar hela kvällen liggande i sängen istället..

Kan ju vara ganska mysigt de å   

Av ragganne - 4 februari 2011 19:37

Vart är mina filmer??? Va    Va    Va    !!!????!!!                    Jaha! Kunde man ju ge sig tusan på,,, att posten varit ute på igen Haha!


  

De raserar ju mina planer för den här helgen en aningens då... misstänker att filmerna ligger och väntar på att hämtas faktiskt, läste på posten.se att de har "problem" med aviseringarna just nu. Jävla skit också!


Det suger att jobba helg å ftelefonsamtal å höra hur kul man skulle ha kunnat haft de,,, SUGER!


Dagens + är att jag fick veta att jag får ledigt till dalaresan trotts allt å de är ju bra.

Nu ska jag ta mig en öl och äta en chokladbit, bara för att det är så synd om mig. Så de så!

Av ragganne - 3 februari 2011 11:26

Jaahaa  så har man blivit alldeles, alldeles ensam då...


    

Mattias stack iväg här på morgonsidan runt halv tio tiden nångång.... Känns ju himla tråkigt att inte kunna följa med men det hade ju kunnat vara värre,,,


Igår bokade vi plats för årets Classic Car Cruise Parade till Tallin den 17e juni med KarlsroFlyers - tänk om jag inte hade kunnat följa med på den.. Hemska tanke!

Var ju första året ifjol för våran del och de va hur skoj som helst


Appropå övergiven,,, är det bara jag som tycker att det är något riktigt läskigt med övergivna byggnader?

                                          

Å ett övergivet nöjesfällt känns ju som taget ur en tvärläskig rulle!

 

Har för den delen inte fått mina filmer än :( Hoppas dom kommer med posten idag,,, och att dom kommer rakt ner i brevlådan. Har ingen lust alls å behöva springa iväg och hämta dom. Ingen lust att gå ut överhuvudtaget idag...

Snöar - jävla skit snö!

Av ragganne - 2 februari 2011 17:47

I morgon är jag ledig, skönt å nice å hela baletten. Däremot är jag inte ledig igen sen förens nästa torsdag, inte fullt lika nice dårå!


Å gissa vem som drar iväg till fjjälls imorgon,,, Jädrans lylloxar!


Känner mig fortfarande allmänt opigg. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu under helgen,,, vem ska då ta hand om lilla mig? Grin å skrik, får inte hända.


Hoppas en dags ledighet har en positiv verkan då,,, har faktiskt planerat in en rejäl röjning av garderoberna imorgon, nej ni får ingen före/efter bild av dom. Det är ett katastrof område av hiskeliga proportioner!


Åka å handla då kanske,, suck!

Av ragganne - 1 februari 2011 20:23

Tror tamejsjutton den här kroppen jag har ligger på för ett myteri, eller mord!!! Känns i alla fall som om hostan sakta men säkert håller på å ta livet av mig!


Blir inte mycket till sömn, hur Mattias kan sova med hela sängen hoppande undet näterna kan jag inte förstå, hade det varit tvärtom så hade han blivit förvisad till soffan, garanterat!


Apropå absolut ingenting, så fick Mattias en korthållare av Patrik på jobbet igår med en likadan Hudson på som den vi har (Ja, ja, ja Mattias har då om de ska va så noga) Hur snällt är inte det på en skala? Hygglo kille den där Patrik   


             Fiin va! 

         


Å en gång till apropå absolut noll å ingenting upphöjt i sju då...

Ibland blir man bara så jävla sugen på å kasta ut hela möblemanget å köpa ALLT helnytt... Ja men kolla!!!

                           En supercool sittpuff med smart förvaring också. Skiitsnygg...


Sen tar det inte alls lång tid innan jag inser varför jag inte vikit mig för dessa infall och plötsliga nycker...

799kr för en jävla palljävel, jo men tjenare. Knappast med min lön dårå!

Då har jag väll fått ihop ett helt möblemang på en si sådär 10års period eller nå.


Men om jag nu skulle ge med mig och köpa denna "palljävel" så får de nog bli i sällskap av den här tavlan och dessa fredagsmys skålar också!

                              

Hela klabbet kommer ifrån Jotex, hehe inte värsta glambutiken direkt men snyggt va de hur som helst!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards