RaggAnne

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av ragganne - 26 februari 2011 07:07

Precis som vanligt så kan inte jag sova när jag är ledig...


Varför är det så?

Ja menar när man ska upp å jobba så sover man som en stock tills klockan ringer och man tvingar sig själv upp, lite halvdöd sådär..

Men när jag är ledig då ska jag minsann vakna halv sex och inte kunna somna om! Skumt!


Nått annat som känns skumt är att vara utan piercingen i tungan. Tog ur den i veckan när jag hade så ont i halsen och hela jävla käften med.

Tycker ju inte själv att jag håller på och leker med den särskillt mycket men nu när jag är utan så märker jag att jag grejsar med den betydligt mer än jag tror.

Ska nog sätta i den idag idag igen, har inget braigt att göra rent den med innan bara. Eller ja, har ju nån sårtvätt jag kan lägga  ner den i å de är ju bättre än noll.


       Ehh? Piercing?    


Igår var första dagen på evigheter (känns det som) då det inte var 1000 grader kallt. Helt sjukt vad kallt det varit ett tag nu. Längtar som en tok till sommaren med Gnarp, Rättvik och allt annat.


Satt, appropå Rättvik, och kikade igenom kort för några dagar sedan. Har inte tittat på dom sen i sommras. Fan va jag skratta när jag såg detta!

               Haha, ja ni förstår ju vad det är för folk man umgås med!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards