RaggAnne

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av ragganne - 28 februari 2011 19:25

En bild säger mer än 1000 ord....


  


Var ju då som sagt till David & Maria igår och tittade på film. Bidde Felon som jag sett förut men den är helt klart värt en repris.


Hur som haver så berättade dom att dom ska iväg och tatuera sig nu i veckan. Jag är såå sugen på att göra ryggen och kissen på ankeln...

Gällande ryggen så är jag långt ifrån säker på vad jag vill ha. Eller ja, jag har ju ideér såklart. Har tänkt mig att göra en likadan på vänster sida som jag har på höger och sedan bygga ihop dom i nacken och nere på ryggen i en diamantformation, med avslut i midjehöjd ungefär.

Blir ju nått i mitten också å det är där min obeslutsamhet kommer in...


Den nere på vristen har jag varit klar över i många år. Tänkt att bli i stort sett som den här på bilden men lite smalare och med längre svans. Har tänkt mig att svansen ska gå svänga sig lite sådär nonchalant runt fotknölen dårå.

                    Hittade bilden  här neranför på nätet vilket ger en del ideér. Tycker den är cool som bara den även om jag inte skulle välja en tatuering runt halsen själv.

                                                        

Nu är det ju kanske inte direkt super orginellt med tassavtryck i diverse varianter och storlekar, men jag gillade det här med att de går åt varsitt håll och skapar något smyckesliknande.


Hur som haver så har jag inte råd just nu...

Orsa resa om två helger och en Barcelonaresa som inte heller ligger särskillt avlägset långt borta gör ju att man måste vara lite försiktig med kosingen då...


Bokade föresten hotell till Barca här i helgen, blev ett lägenhetshotell vilket garanterar kylskåp och det skulle dessutom finnas balkong. Kalas bra de...


Å så beställde jag hem papper för å få lämpen idag också,,, appropå att vara mångmiljonär liksom.  Eller Inte!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards