RaggAnne

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av ragganne - 20 februari 2011 11:19


Stackars mig ! ! ! Skit också,,, har verkligen inte alls lust till de här just nu.

Har ingen feber åtminstonde å det är ju förjävla bra i alla fall.

Sov riktigt många timmar inatt också, det är väll antagligen de här skräpet jag har i kroppen som ger min onda hals nu som har påverkat mig så mycket den senaste veckan.


Som jag skrev igår så har jag ju varit så himlarns trött och jag vågar inte ens försöka mig på att summera hur många timmar jag sovit den här helgen, men det är nog tillräckligt för en hel vecka ungefär!


Igår var vi bara hemma och tog det lugnt (tur de, undra hur fan jag mått idag annars?), åt en massa onyttigt som tex biteline pizza till lunch och sen beställde vi dessutom hem kinakäk till middag på de. Nyttigt som bara den...


Det gör skitont att nysa när man har ont i halsen,,, bara så ni vet liksom!


Kallt som fan i lägenheten också, särskillt på golvet. Så ja får så lov å springa runt i ulltofflisar om ja inte ska frysa ihjäl här.. Brrr!


Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards