RaggAnne

Alla inlägg under februari 2011

Av ragganne - 15 februari 2011 19:53

Har precis tagit mig en mycket lååång dusch!!!


Haha, nää det här var nog inte särskilt likt en jag de inte...

                    

                                Då är nog de här mer mig, kroppsformen om inte annat *s*

                                                 

Blev nerkyld på vägen till jobbet å sen tror ja inte jag tinade upp igen förens jag klev in i duschen faktiskt. Förjäklans skönt kan ja lova...


Har inte så mycket att berätta om dagen i övrigt. Hade planerat att spendera lite kvalitetstid och kamma hårbollarna lite men det känns inte så aktuellt just nu faktiskt. Ska nog krypa upp i soffan och försöka hålla värmen (ja de är rätt kallt här inne faktiskt) medans jag väntar på att Mattias ska komma hem.


Hittar väll alltid nått på tv att slösa bort tiden med.


Puts & Krom

Av ragganne - 14 februari 2011 22:13

Nu finely är resan till Barca bokad betald och klar, eller ja ja, Mattias har betalat från sitt konto och jag ska betala honom om man ska vara noga då!


Vi åker 24e Mars tidig som satan på morgonen ifrån Arlanda och sen blire hemresa igen den 28e. Ingen långresa med andra ord, hade lätt kunnat tänka mig att stanna kvar eller resa vidare till varmare bredgrader i några dagar. Men men, en annan gång kanske....


Ska bli nice hur som haver med en liten mini semester.


                         

Av ragganne - 14 februari 2011 06:00


Hoppas ni alla får en Trevlig Alla Hjärtans Dag!

Av ragganne - 13 februari 2011 17:26

Så sitter man här å är lika förbryllad som vanligt över att det är söndag igen.


Igår tog vi en sväng ner på stan och lämnade in alkometer nummer 3 för lagning. Den här gången slutade den inte att fungera helt utan visade fel istället. Såklart verkade den funka normalt när vi lämnade in den,,, men dom skulle hur som haver skicka iväg den igen då.

Får vi en ny igen så lägger vi nog till lite och köper en annan variant.


Köpte två par nya jeans till Mattias också (guud va ja är snäll),,, var faktiskt en julklapp, å eftersom de var så billiga så fick han två par.


Fick finfrämmande i form av Lunken igår kväll och sen blev det en sväng på Railway, en rätt lugn kväll dock.


Nää, nu måste ja kika till varma mackorna i ugnen. Blir dagens middag de   


  

Av ragganne - 12 februari 2011 09:07

Andra dagen i rad som jag vaknar med huvudvärk. What a lovley feeling och vilken underbar start på dagen!


Hmm, man kanske helt enkelt har fått för lite Juveler...


Har varit vaken i ett par timmar nu och det har faktiskt blivit lite bättre än när jag vaknade så det går åt rätt håll i alla fall.


Har inga särskilda planer för dagen, kvällen eller morgondagen heller för den delen. Känner inte direkt för å partaja i alla fall om man säger som så. Men men, inget är ju omöjligt.

Man kanske spenderar kvällen som igår, totalt osällskapliga med varandra med den ena viddatorn och den andra lekandes med en Iphone och vice versa...


Hur som haver så är det ju melodifestival ikväll... Med BROLLE!!!


           

            

Å Herre Gud en sån man,,, mmm mumma! Å han har ja fått kramat, uj uj!


Måste nog springa runt en sväng med "brumbrum skrämma ihjäl katterna" maskinen en sväng idag om vi inte ska kvävas av allt katthår här inne. Men det får nog bli när huvudvärken avtagit lite till, å så misstänker ja att det inte skulle bli alltför populärt hos Mattias som forfarande ligger i sängen å sover... Lillsnarkisen min.

Av ragganne - 10 februari 2011 11:40

Helt makalöst vad tråkigt det är att tvätta.. Men det måste ju göras de å.


Har inte hunnit vara så hemskt produktiv under min "lediga" dag än så länge, och tror faktiskt jag ska passa på å ta de någorlunda lugnt idag också faktiskt. Kanske ta å städa ur den där garderoben jag sa jag skulle göra för en evighet sedan...


Hur glamorös tror ni Bergqvist är när hon tvättar då? Gissar ni,,,


   så är ni 100% helt jävla fel ute.


Ser det däremot ut ungefär så här i ert huvud,,,,


 så är ni bra jävla nära sanningen.


Enda som saknas är två stycken mycket busiga katter mitt i tvätthögen någonstanns...


Ja just de ja, jag är ju som sagt hemma idag, så med andra ord så snöar de idag!

Av ragganne - 9 februari 2011 10:33

Halva veckan avklarad då. Till dagens minus,,,,


Jobbar kväll = Inte skojigt alls


Mens = Suck och besvär med obligatoriska mensvärken            

        = Anne inte på bra humör alls idag!           

                    = 

                                                  
            


Men dagens plus då?

Inte helt lätt att komma på något positivt idag inte.... Hmm?

Sökt två timmar ATK och med lite tur så kanske man får gå hem lite tidigare ikväll.

Ledig imorgon, de är ju nice,,, men då blir de en städ dag förståss... Eller så skiter ja i det, vi får se.


Skulle helt klart behöva fixa till lite med naglarna och håret. Behöver definitivt färga ögonbryn och fransar, tjaa jag vågar nog påstå att jag behöver en total service och genomgång helt enkelt.

Mmm, man kanske skulle ta och unna sig lite egentid imorgon, damråttorna tänker nog inte smita iväg hur som haver och kan säkert vänta i ett par dagar till.


Skulle behöva spendera lite kvalitetstid med småttingarna mina också, känns som om dom mest blir fösta åt sidan hela tiden faktiskt.


 


 

Gu så söt dom va pluttisarna... Ja dom är söta nu å såklart.

Av ragganne - 8 februari 2011 21:39



 

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards