RaggAnne

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Onsdag

Av ragganne - 18 april 2012 08:46

Jobbar kväll idag, blääh

Men å andra sidan så kan det nog vara bra också för jag avslutade sista boken i natt av den senaste serien jag hållt på att läsa, blev med andra ord sent.


Vet inte om jag lagt ut nått om den tidigare, kan vara lite seg stundom men rekomenderas.


                  


                  

Handlar om en hård brutta som är varkatt och slåss mest hela tiden. Man blir onekligen lite inspirerad! Man känner att man kanske inte ska klaga över sina egna åtagenden å vardagsproblem själv liksom =)


Blev riktigt glad igår också. Fick mitt schema ändrat pga projektet jag jag berättat om (som för övrigt är 2 veckor och inte 1) och då visade det sig att projektet startar sista aprill. Skulle ha jobbat till 21:15 den dagen men nu kommer jag sluta 16:30 istället... Tack tack tack tack!!!

Blire vårmönstring så kan jag också vara med med andra ord.  

Fast med tanke på all snö som kom igår så är det väll inte bara brandskyddet på Forum som kan bli ett problem =(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ragganne - 28 april 2014 13:59


Oj vilket väder vi fick i helgen. Tyvärr åkte jag på jordens jävla huvudvärk igår och fick ligga i soffan med nerdragen rullis. Men men, på lördagen blev det ju lite sol i alla fall. ...

Av ragganne - 25 april 2014 11:48

I´m alive, tro det eller ej!   Va så länge sedan jag var in på den här bloggen att ja fan inte höll på å komma ihåg mitt lösenord heller. Bättring utlovas!   Sommaren är i antågande och det är fredag. Mitt liv känns ganska mycket upp och ...

Av ragganne - 20 december 2013 08:28


Jippie de är fredag, eller så kul är det väll kanske inte när det är meningen att man ska jobba. Gick till jobbet i onsdags med känslan och tanken, ja kör så länge de går, hade dessutom en timme övertid inlagd. Gick Inge vidare, efter ordinarie ar...

Av ragganne - 17 december 2013 17:43

Ledig idag då de nalkas jobbhelg. Fy å fan å allt där emellan. Men vad göra, är ju bara å gilla läget liksom. Fortfarande inte blivit av med halsont/hosta/snor å skit heller, men samma läge gäller där,,, gilla! Så till helgen är det tänkt att b...

Av ragganne - 10 december 2013 11:12

Jävla skit mig å bli sjuk igen. Är som tur är i alla fall ledig idag oc är förhoppningsvis piggare igen imorgon. Den här julen har jag bestämt mig för att strunta i allt vad stress å julklappar heter. Varför skulle jag liksom. Kommer ju dessutom j...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards