RaggAnne

Alla inlägg den 16 april 2012

Av ragganne - 16 april 2012 20:31

Yes I know,, värde på att uppdatera men tiden, orken och prioriteringar har varit på annat håll,,,, å ok jag har inte orkat heller.

   

Har varit kallt som fan idag, hoppas det blir bättre till helgen för då ska vi grilla hos Tommie och Carro, skulle ju vara trevligt om man slipper stå med täckjacka liksom.

Å appropå grillning så hittade jag den här bilden från tidigare års grillning... Men blir man hungrig eller blir man.


 Mmmm mums! 


Idag när jag kom på jobbet så blev jag tillfrågad om jag vill delta i ett projekt som har knytningar till kundnöjdhetsmätningarna att göra. Känns kul att få göra något annat ett tag. Blir i och för sig bara i en vecka, men ändå liksom.

Å ja just de,, blivit varslade om strejk också. 25e går vi om de inte kommit överens tills dess..


Men guud va jag hoppar mellan ämnena då.. Jaja, ett inlägg blev de ju iaf, man får va nöjd med de lilla vet ni.

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards