RaggAnne

Alla inlägg den 24 april 2012

Av ragganne - 24 april 2012 17:47

Är sjukt trött efter två så gott som sömnlösa nätter,,, inte för att jag inte kunnat somna, nejdå. Men däremot har jag vaknat av hemska mardrömmar båda nätterna.


   I går natt drömde jag att mamma dog och inatt drömde jag att jag bröt ryggen och blev förlamad (hade ont i ryggen när jag vaknade, låg väll som en ostkrok), konstigt att man har svårt att somna om efter de liksom.. Så det blir med andra ord antagligen en rätt tidig kväll för mig ikväll då.


Sen har jag sovmorgon imorgon så då får jag ju sova ut, om jag nu ska jobba alls i morgon det vill säga. Är ju varslade om strejk från och med kl 12 inatt. Får väll se imorgon då helt enkelt.


 

Var och kikade lite på bilen igår, kommer bli förjävla nice denna där.

I övrigt har jag inte mycket att tilläga,, eller jo, var på ett uppstartsmöte igår inför projektet på jobbet. Tror de kommer bli rätt skoj faktiskt å vi sartar upp de på måndag =)

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards