RaggAnne

Alla inlägg den 9 april 2012

Av ragganne - 9 april 2012 14:34

Kom ju hem då i Torsdags å va si så där lagom sliten. Helt otroligt vad trött man blir efter en veckas öhhh, ja låt åss kalla det semester .

Lyckades trotts de släpa oss iväg till Tommie tå långfredagen (funkade utmärkt med lite rosé i knoppen) och sedan vidare ut på RHR. Matte W var uppöver och hälsade på och det var en starkt bidragande faktor till att jag tog mig  i kragen och åkte iväg jag med. Var hur som haver skoj.


Veckan var kalas bra och vi träffade diverse fulla ynglingar till Tyskar och diverse fulla Finnar med. Två stycken Finska grabbar (jaja, de var lika gamla som jag) som var väldigt trevliga och som vi pratade med lite till och från under veckan,, de var av den lugnare varianten om man säger som så.

Får berätta mer en annan gång men några bilder kan jag bjuppa på..


  Obligatoriska "påväg" bilden

   Strand

   Hotellpoolen

    En kille som kom till hotellet med en massa ormar. Den gula hette Lady Gaga =)

    En trött Mattias vid Poolen i väntan på att baren skulle öppna.

   Öppnad bar

   Hmm, någon behöver gå ner i vikt (I Love my new swedish bikini).

De va de de.

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards