RaggAnne

Alla inlägg den 13 april 2011

Av ragganne - 13 april 2011 19:24

Alltså helt seriöst,,, hur skulle man som människa låta och bete sig om vi gjorde som katterna gör när dom löper?



Dolly åmar å kromar sig rätt bra i alla fall, man blir nästan förundrad över vilka röstresurser de har och vilka märkliga läten de där små kropparna kan lyckas åstakomma. - Ja, jag är skit trött!


Haha, har programmet Halv åtta hos mig rullande på tvn och nyss yttrade en "tant" dessa ord när hon skulle kommentera kvällens meny

- Jag hoppas ytterfileén är välhängd, annars kan den nog lätt bli lite hård tror jag!!!!


Igår kom det en inbjudan till ett midsommarbröllop med posten   ska bli sååå kul (tänker inte avslöja mellan vilka för att inte förstöra överraskningen för dom som eventuellt inte hunnit få sin inbjudan än)..

Min första tanke var - Jaa, men fan va skoj å sen kom nästa tanke,,,,,


,,,,, HJÄLP, va fan ska jag ha på mig?

Som tur är har jag ju ett par månader på mig att hitta något lämpligt!


Å appropå kläder då så ska jag ta å springa ner till tvättstugan nurå.

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards