RaggAnne

Alla inlägg den 10 april 2011

Av ragganne - 10 april 2011 14:59

Fick ju hem ett par skor i fredags och konstaterade då att jag har väldigt många skor (hade ingen plats att ställa dom på så just nu står dom på golvet i sovrummet) och vad gör jag?

Jo jag köpre två par till idag!! Dax för rehabilitering av nå slag tror ja... Men jag är sjukt jävla nöjd med dom.

 


 


Sen köpte jag dessutom ett Levis linne på Carlings i fredags för 350kr, för ett linne som ser halvslitet ut liksom.. Nää, nu får det nog bli köpstopp för mig ett tag tror ja.


Ja just de,,, de blir spagetti och köttfärssås idag, mumma å sen blire färska jordgubbar och glass till efterrätt   

Av ragganne - 10 april 2011 11:27

Blev en lugn hemmakväll igår, kanske inte riktigt vad jag hade planerat, men runt sju - åtta tiden igår kväll så fick jag så jädrans ont i skallen och började frysa som tusan så jag bäddade ner mig i soffan och låg där resten av kvällen. Men det känns som om det kvittar, hade ju inget särskillt inbokat egentligen så,,


Men nu laddar vi om inför kommande evenemang till helgen.


 


Jag och Mattias satt och spelade  några omgångar Chicago igår och det gick lite si sådär för gubben...


Jag skrattar och säger - Men Mattias, du är allt en dålig förlorare du!

Mattias - Absolut inte, jag tycker bara inte  att det är nå roligt att förlora.

     Lät i alla fall skitkul när han sa de..                   

  

Undra vad man ska hitta på för nått att käka idag då? Är lite inne på köttfärssås, tacos eller nått med klyftpotatis... Mattias vill ha kyckling förstås men det blir det inte idag... Måste hur som haver åka och handla innan för det är väldigt tomt i kylen,  men det är ju bara sååå tråkigt att handla mat.

Suck!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards