RaggAnne

Alla inlägg den 4 april 2011

Av ragganne - 4 april 2011 20:45

Värsta måndagsglamouren här sörru, ny duschad och med tånaglarna i vädret på tork.

Mindre glamouröst är det med fläskläpp,,, å vadan denna?

Jo en klantskalle på Railway som "glömde" att kolla vart han gick och tvärvände sig om rakt in i mig... Mindre poppis kan jag lova. Nu är det inte så farligt men ändå liksom.. Å det kunde ju ha varit värre.


        

Innan Järnvägen då så kom Maria, David och Johan förbi å surrade massor å drack ännu mer *s* å sen begav vi oss iväg då.

Var skoj men efter min lilla "krock" så kan jag inte påstå att jag var på nå super bra humör direkt, å sen var det lite väl många påtända änniskor där tyckte jag iaf.

Hungrig vart ja också, å eftersom både Max och Donken ligger skitnära så ska jag naturligtvis ha nått annat   så jag beger mig innåt stan å ska köpa mig en macka,,, å så har dom stängt, fast det ska vara öppet till 04:00? Besvikelse dårå.

Kortfattat, kvällen var som bäst innan vi gick ut.


Men var pigg igår då i alla fall å det var ju skönt.

Å nu sitter jag själv för Mattias drog iväg till Matfors, har problem med magen å så ville jag duscha så jag stannade hemma jag idag...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards