RaggAnne

Alla inlägg den 2 april 2011

Av ragganne - 2 april 2011 15:44

Vansinnigt vad irriterande det är när man inte kan sova!

La mig relativt tidigt igår, för en fredag i alla fall, och hade varit ganska så trött under hela kvällen. Men så ligger man då där å sträcker ut sig å inväntar mr Blund him self å så sen, helt plötsligt, är man piggare än någonsinn å det bara går inte att sova... Nu är jag ju ledig idag så det är ju ingen större skada skedd men ändå....


Nu har jag precis stigit ur duschen å sitter och softar å laddar inför kvällen. Jag och Mattias är lite oense om jag har sett TNE förut eller inte. Jag har liksom för mig att jag som gjort det men inte han... Ja ja, inget världsproblem kanske! Ska hur som bli skojsigt å se dom.


Visste ni föresten att Corona heter Coronita i Spanien? Ja, så är det i alla fall...


  

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards