RaggAnne

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av ragganne - 23 februari 2012 18:40

Efter att ha gått å surat på Mattias i ett par dagar efter att han, bara si så där helt appropå liksom, kommit på att han inte har råd att åka utomlands (kunde väll för fan ha kläckt ur sig de liiiite tidigare) så vart jag irriterad å bokade resjäveln i alla fall! Så då bidde de att jag bjuppade på den ändå då!

(Ja ja ja Mattias,, jag vet att du skulle ha kunnat åkt och betalat sjäkv om en månad vilket inte passar mig särskilt bra alls, så har vi fått med det också).


Hur som haver,, nu blir det i alla fall en resa, å de blir till Playa del Ingles. Skulle gärna ha åkt till Egypten men de går inga resor dit ifrån Midlanda å de är så förbannat skönt att åka direkt härifrån. Så det var helt enkelt avreseorten som fick bestämma mer än ankomstorten liksom.


Vårt hotell. Körde All inklusive den här gången också, så lättsamt plus att det är bra för mig med bestämda tider för maten. Ligger tydligen centralt också å de är ju inget minus heller.

  


       

Tro man längtar lite då kanske...


Jobbade ju till klockan 20:00 i fredagskväll, si sådär runt 18-19 tiden så ringer Mattias och säger att han funderar på om vi inte ska åka till Hassela i alla fall. Sagt å gjort, hem å toook packa å iväg. Ångrar de inte för en sekund, de enda tråkiga var att Lotta var febrig i stort sett hela helgen.


Annars är det första dagen på hela veckan som jag är någorlunda pigg själv också. Har sovit i stort sett varenda ledig stund, att nått är på tok är ju helt klart å nu har jag fått en tid på HC också. På onsdag närmare bestämt, hoppas dom hittar nått fel men som är enkelbotat med lite piller eller nått =)


Å vad gör man en dag när man äntligen är lite piggare då?

Jo man tvättar, suck!


Sara

Måndag 20 feb 14:23

Var hittar man så billiga skor då tro?






 

Köpte dom på Ellos, var halva reapriset eller nått sånt. Blev billigt iaf =)

Hörde föresten att det är din födelsedag vi drar iväg på. Snacka om att fly fältet Haha! (skojsas bara)


Nää, nu ska jag springa ner å byta maskin innan det är dax för ett avsnitt av Once Upon A Time och Revenge.


        

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards