RaggAnne

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av ragganne - 3 februari 2012 17:30

  Blir en lugn helg för min del som det känns just nu i alla fall. Har ju blivit av med febern men däremot fått en liten släng av magkatarr tack vare alla Ipren jag stoppat i mig och så snoras de ju en del... Men de går över innom några dagar hoppas ja.


Planerna för helgen lyder i skrivandets stund så som:


Leta klänning - jag insåg att jag inte har någon jag vill ha  på mig i Göteborg igår när jag inventerade garderoben (hade hoppats på den jag beställde förra fredagen men den har inte kommit och jag vågar inte chansa). Vilket ju antagligen kommer uppta hela lördagen.


Titta på melodifestivalen - komentarer känns rätt överflödiga.


Äta massa mat å annat onyttigt - Vad ska man annars göra en lugn helg liksom?


Försöka boka in en tvättid - Skulle ha tvättat i Onsdags men av förklarliga skäl så blev det inte av,,, Å huu, måste byta sängkläder appropå de. Fan va äcklig man är när man är sjuk!


Boka utlandsresan - Yiiieeipppieeyy!!! VÄRME!


Ja, det var väll det i korta ordalag.. Nu går jag hem å gör helg

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards