RaggAnne

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av ragganne - 16 februari 2012 11:30

BloggOn BloggOff,,, mest off på grund av diverse kroppsliga åkommor och tidsbrist!


Sen sist har det hunnist med en del, Mattias har bland annat slagits med vår tjockis tv och jag anser nog att tvn vann den fighten eftersom den fortfarande funkar och det slutade med akuten för Mattias del.


Innan fight

 


Sen så var det Alla hjärtans dag i tisdags.. Vi gjorde inget särskillt, käkade fruktsallad med vaniljvisp och Mattias fick en liten present av mig. Han gillar (underdrift) ju choklad han.


                


Å igår käka vi pannkakor,, sjukt underskattat!

  Mummsimumms!


Jobbar kväll både ikväll och imorgon.. Skulle ha jobbat helg också men bytte bort den, hade planer på Hassela i helgen men vi hoppar över de. Inte ofta vi struntar i något rock´n rolligt men min kropp pallar inte + att jag som sagt jobbar kväll imorgon...


Uhh, jag gillar verkligen INTE kvällsjobb =( men jag har ju å andra sidan hunnit med några maskiner tvätt idag då,, å nu måste jag ner å hänga av den varan..

OFF

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards