RaggAnne

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av ragganne - 31 augusti 2011 14:17

Fösökte få komma till en läkare idag, gick inte så bra som vanligt. Har alldeles för svårt för att säga ifrån att jag faktiskt behöver få komma och inte bara har en liten förkylning.

        

Börjar dock bli en aning oroad när det gäller min anding och särskillt när jag ligger ner, känns som om jag har nå monster sittande över mig.. Sen hostar jag ju halvt ihjäl mig så fort jag lägger mig ner också för den delen, så inatt sov jag inte så mycket.

                                   

Stackars Mattias gav upp och gick och la sig på soffan en stund, men eftersom den kanske är lite för liten för honom att sova i så dök han upp igen efter ett par timmar.


Får se hur det känns lite senare eller om man ska bli tvungen att försöka kontakta någon vänlig själ som kan tänkas hjälpa en igen.. Är ju lite läskigt det där när man känner att det är svårt att andas ordentligt.


Ikväll blir jag hur som haver själv igen (hobbykväll igår) för Mattias ska iväg å hämta, eller om de va lämna kanske, nå grejer i Alby.. Så trååkigt för min del. Har som tur är lyckats fastna i en, för mig ny bokserie av Margit Sandemo.

Har tidigare läst både Isfolket och Ljusets rike av henne och påbörjade den här för läänge sedan men lyckades inte riktigt fastna då. Men nu har jag kommit in i den och den är minst lika bra som de två tidigare.


Fan ska man försöka sig på å äta då? Har inte direkt någon lust att behöva gå å köpa nått men kylen är lika tom som min mage... attans!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards