RaggAnne

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av ragganne - 16 augusti 2011 18:15

Var riktigt skoj i Lördags trots att det kanske var lite kyligt ute, men det gick att hålla värmen uppe inne i tälten.

Har såklart lyckats dra på mig en förkylning och har haft feber i två dagar, känns dock mycket bättre nu, men det har varit lite kämpigt med jobbet de senaste två dagarna...


I fredags fick jag Mattias till att hjälpa mig att äntligen få upp tavlan i sovrummet. Vart bra tillslut men det var på det berömda att den skulle ha blivit för stor.

               Ja, sängen är obäddad!


Har förutom förkylningen fått igång en magkatarr i rejäla mått, vet inte om det är på grund av att jag käkat febernedsättande de senaste dagarna eller om det är något annat, men det var då branog länge sen jag hade så här mycket problem med katarren... Hoppas det lugnar ner sig annars har jag nog inget val än att gå till läkaren... Å de var inte igår jag var dit kan ja lova!


Har fått nån sorts läkarfobi ja tror ja. Är liksom orolig att dom ska avfärda mig (vilket ju faktiskt har hänt ett par gånger) så jag har inte varit till en läkare på,, öhhmm,, ja minst tre år i alla fall, kanske fyra-fem också!

Om sanningen ska fram så skulle jag ha behövt varit dit för länge sen med tanke på mitt allmäntillstånd, men det är en sån sak jag bara inte kan söka för...

Ringa å säga vadå? Jag är trött å förkyld liksom,,, haha, jo det har ju gått bra förr, INTE!


Ähh, jag säger som mamma:

- Det går över!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards