RaggAnne

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av ragganne - 9 augusti 2011 18:32

Det har blivit väldigt långt mellan inläggen nu den sista tiden, men vem fan har tid med datorerande å sånt när man har semester! Finns så mycket roligare saker att göra då,,,, ja ni som känner mig och varit med vet ju vad det inbegriper.


               

........inte nödvändigtvis i den ordning dock......


Satt å kollade runt på lite bloggar och kom fram till att alla bloggar med si sådär en 103647 träffar varje dag lägger ut sjuuukt mycket bilder på sig själva.

Vad är grejen med det liksom? Ok, ja fattar det med att visa kläder och så eller om det är nått annat man vill visa, men bara kort på sig själv bara för att?

Nää, I don´t get it! Men här kommer ett på mig i alla fall då..


Jag och Tommie (som inte är så full som han ser ut att vara) en kväll på CCW.


Vad hände mer där då? Tjaaa, det badades en del...  


  

   Var riktigt bra väder hela veckan å jag har nog badat mer den här sommaren än jag gjort de sista tio åren tror ja!


  Någon i sällskapet (inga namn nämnda, men nej det var inte Katta) hittade ett ställe med sexleksaker och brände en hel del kan man säga).


Det var i alla fall en riktigt rolig vecka, eller nästan vecka rättare sagt. Drog hemöver på fredagen å sen blev det en mycket lugn hemmahelg.

  







Har fyndat Shampo och balsam via lyko på nätet under veckorna som varit också, köpte dessa två 1000ml flaskor för i runda slängar 500kr. Är ju tusan vad en 500ml flaska brukar ligga på hos frissan, så de känns som ett kap och riktigt nice för plåskan.


Å så har jag Äntligen gjort slag i saken och köpt mig en symaskin.

(grattis mig Hurra Hurra Hurra i efterskott typ)

Fick ett sms från DHL idag om att jag kan hämta ut den... Finns billigare än den jag valde men jag tänkte att det var lika bra att köpa en med lite bättre kvalite + att risken är väll stor annars att jag efter ett år eller två vill köpa en bättre... Så som sagt, ja la på några hundringar direkt.


  Visst är den fiiiin....

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards