RaggAnne

Alla inlägg under juni 2011

Av ragganne - 9 juni 2011 20:48

Ompa bompa, håller på och tvättar och det är nå så vansinnigt tråkigt (jag har sagt det förut ett antal gånger, japps) men man måste ju om man inte ska behöva köpa en ny garderob varje månad..


Har i och för sig hittat ett par nya nice alternativ Haha!

           

Passar även på att ladda ner en del nytt att lyssna i offline på Spotify också,, man blir lätt le det man har.


Tjaa, inte mycket mer att tillägga idag. Känns som om det är semesterläge rejält!

Av ragganne - 6 juni 2011 10:16

  

Av ragganne - 5 juni 2011 11:48

Ska ju på bröllop på midsommar och igår körde vi Carinas möhippa (Tobbes Svensexa var också igår) å herre jesses va jag skratta.

Fick skjuts av Tommie dit och tog 22 tåget hem, hade kunnat sova över också men jag hade inte direkt med mig grejer för det så det fivk helt enkelt bli ett tidigt uppbrott för oss.


Tobbe hade ju som sagt sin svensexa samma dag av praktiska skäl (tror ja) så vi möttes upp under kvällen på badhuset och käkade tillsammans å så...


Föresten,,, visst brukar det vara tjejer som tar lååång tid på sig att bli klara och göra sig i ordning å så?

Vet inte HUR LÄNGE vi väntade på attt grabbsen skulle bli klar igår men lång tid tog de i alla fall.


Bilder.......


Min egenhändigt ihopsnickrade skylt

 

Här var det gissa diverse storlekar som gällde,,,

 

                                 


Hahaha,, känns som om inga komentarer är nödvändiga

 

                                               

 Möte på macken och Tobbe sjöng   ,,, han fick såklart sjunga "jag måste ringa Carina".


                              En stylad och klar brud vare här 

  

Av ragganne - 3 juni 2011 21:31

Aaaghhhaa,,, så lite tid och så mycket jag vill ha gjort... hmm, får prioritera bort nått helt enkelt.


Har i alla fall tid att dela med mig av denna mycket lustiga lilla historia jag hittade häromdagen på skyltat.se


Jack fick en lapp i sin brevlåda.



Jodå, hatten återfanns



Men Jack tyckte tydligen att hatten kunde piffas till en aning


 

Varpå han skrev en egen lapp....



Och levererade...


            


Haha, kul kille den där Jack...


Massor av planer inför morgondagen men återkommer om de,, men det är ju bla cruising här i stan, de gillas!  

Av ragganne - 2 juni 2011 11:58

Alltså jag trodde verkligen helt seriöst att allergier var sånt man kunde växa ifrån, inte nått man får när man är 30+.  Jo men hejdu va fel de va!


Har varit hängig men nu säger ja åt min kropp å ta å skärpa sig, jag accepterar inge mer... så äre bara. Annars byter ja ut den! Plastic fantastic!


  Undra föresten vems kropp man använt som förebild till Barbie, Vem ser ut sådär liksom?


Helgen som var spenderades lite här å var! Hade besök på fredagen å var å kikade på Hatchbacks på södra berget. På lördagen var de grillning hos Lotta och Dan uppskrivet på schemat - helt underbart. Önskar jag också bodde som dom! (snart äre Gnarp Bulis, å jävlar va va de ska bli odämpat)


Igår gjorde jag ett tappert försök till att hamna på Oscar,,, men icke!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards