RaggAnne

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av ragganne - 14 juni 2011 09:59

Urk å Blähh och Skräp vad tråkigt det är att vara sjuk!

Känns som om det kanske är något bättre i halsen, det värker i alla fall inte hela tiden utan gör bara ont när jag sväljer så det borde ju tyda på något bra de. Har däremot fått nå konstiga prickar, eller blåsor kanske snarare är en rättvis beskrivning, som kliar utav bara helvete. Inte vattkoppor, har jag haft och det är inte så många av dom heller. Några på armar och händer å så någon nedanför örat.. Mysko pysko värre!


Det är nog bakteriefest av värsta slag i min kropp just nu som det känns.           

    Värsta "kom å låt oss testa vad vi blir om vi beblandar oss sexorgie paaarty".


Hur som haver så måste jag försöka få lite gjort ändå idag, katternas lådor är en kattastrof och luktar satan. Har tvättid i eftermiddag och bör i alla fall försöka få igång några maskiner,,, resten får nog vänta...


Undra om man skulle testa å dra i sig en 80% eller nå? Fast eftersom min hals känns som ett öppet sår så kanske inte det är den allra bästa antiseptiska idén jag haft. Bara att dricka kaffe svider som fan så ja får nog hoppa över den tanken! Suck, känns som om man vill göra nått för att påskynda skiten... Skönt att jag sluppit febern för en gångs skull!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards