RaggAnne

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av ragganne - 13 juni 2011 08:24

Spenderade i stort sett hela dagen igår hos Dan och Lotta tillsammans med David, Maria, Mattias och Patrik. Var riktigt trevligt och kalas väder så jag har naturligtvis lyckats bränna ryggen en aning nu dårå... Sviiid!


Men det är inte det största problemet just nu för jag har riktigt ont i halsen (trots avsaknaden av halsmandlar?) och har inte sovit ett dugg i natt på grund av att halsen krånglade och gjorde så jävla ont  lagomt lee nu då och försöker kurera med grönt te - vilket jag inte alls är nå sugen på, vill ha kaffe men te ska ju liksom va bra de då.

                                     

Helgen i övrigt har varit rätt bra.

I fredags tog jag och Mattias en lång promenad, var så fint väder så vi var ute å vandrade halva natten.


I lördags var det grillning och fest med jobbet som var inplanerat för min del, fick en sjutusan till huvudvärk så grillningsdelen fick hoppas över till fördel för lite vila.. Ville inte riktigt gå över den där värken så det blev en tidig kväll för min del. Synd för det hade varit kul att hänga med ut..

   Tycker det suuuuger jävligt mycket att vara jag just nu!  

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards