RaggAnne

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Onsdag

Av ragganne - 30 mars 2011 08:49

Hade Gigantiska problem med att komma in på den här sidan igår så därför kunde jag inte göra någon uppdatering. Men det funkar tillsynes nu i alla fall då.


Har ju (som om någon skulle ha missat de) varit till Spanien och hälsat på Tessan i veckan som var.

Hur var de då?

Jo de va helt makalöst bra väder, druckit massa öl, gått 1062772651 mil, skrattat massor som tex när Mattias skulle beställa en hamburgare på en IrishBar som hette "Rugger Bugger Beef Burger" det gick sådär, ätit mer mat och träffat skojiga människor.


Enda molnet på himlen var "hotellet" som (när vi väl hittade det) var en riktig besvikelse. Visade sig vara rum med delade köksutrymen, ingen reception & som låg på en skum bakgata. Tog evigheter innan vi ens lyckades få tag i någon som kom och släpte in oss. Så vi struntade i det stället efter att ha betalat för två nätter och gick för att hitta nått annat. Hon som kom och visade oss stället var iaf väldigt trevlig och lämnade sitt kort så jag kan höra av mig om jag vill göra en reklamation till hotels.com. Var tydligen inte den första som vänt i dörren pga bristande info vid bokningen.


Tessan (som är på väg till London i detta nu) har ju lite koll på hotellen och vi hamnade på ett ställe som i stort sett låg på La Rambla med samma pris som det andra stället.


Sjuk är jag såklart igen och har tappat rösten, hade dessutom problem med magen inatt så jag fick springa upp å ner på toa. Å när den lugnat ner sig så började jag blöda näsblod och blev tvungen att springa upp igen... Suck!

Ett litet urval av bilder då kanske?


  Flygplansbild på nå berg (lite av ett måste att knäppa kort från planet liksom)

   En ölpaus på ute serveringen till restaurangen som Mattias beställde en ruggerhuggermugger burger eller vad han nu sa...

  Haha, favvokortet knäpptes på tunnelbanan påväg hem till Tessan.

  Varför har apoteken ett malteserkors som logga?

  En superskojig snubbe som gatushowade... Skrattade rejält!

  StjärnÖl :)


Kommer fler bilder en annan gång... Å vi gjorde naturligtvis massor (men en massa shopping vart det inte av den enkla anledningen att jag inte hittade så mycket) men omöjligt att försöka få ner här... de blir säkert mer berättat senare också..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ragganne - 28 april 2014 13:59


Oj vilket väder vi fick i helgen. Tyvärr åkte jag på jordens jävla huvudvärk igår och fick ligga i soffan med nerdragen rullis. Men men, på lördagen blev det ju lite sol i alla fall. ...

Av ragganne - 25 april 2014 11:48

I´m alive, tro det eller ej!   Va så länge sedan jag var in på den här bloggen att ja fan inte höll på å komma ihåg mitt lösenord heller. Bättring utlovas!   Sommaren är i antågande och det är fredag. Mitt liv känns ganska mycket upp och ...

Av ragganne - 20 december 2013 08:28


Jippie de är fredag, eller så kul är det väll kanske inte när det är meningen att man ska jobba. Gick till jobbet i onsdags med känslan och tanken, ja kör så länge de går, hade dessutom en timme övertid inlagd. Gick Inge vidare, efter ordinarie ar...

Av ragganne - 17 december 2013 17:43

Ledig idag då de nalkas jobbhelg. Fy å fan å allt där emellan. Men vad göra, är ju bara å gilla läget liksom. Fortfarande inte blivit av med halsont/hosta/snor å skit heller, men samma läge gäller där,,, gilla! Så till helgen är det tänkt att b...

Av ragganne - 10 december 2013 11:12

Jävla skit mig å bli sjuk igen. Är som tur är i alla fall ledig idag oc är förhoppningsvis piggare igen imorgon. Den här julen har jag bestämt mig för att strunta i allt vad stress å julklappar heter. Varför skulle jag liksom. Kommer ju dessutom j...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards