RaggAnne

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av ragganne - 9 mars 2011 19:37

Jahopp ja, här sitter jag och gör ingen nytta!!!


Nää, faktiskt inte. Bara satt mig ner en liten stund för att vila ryggen lite, den gör väldans ont just nu å inte lär de ju bli nå bättre av några nätter i husisen heller antar ja...


Å knappast av att diska, städa, bädda, tvätta, packa osv osv på en å samma gång heller för den delen.

Det är bara så mycket jag både vill och behöver få gjort ikväll,,,, helst igår faktiskt... Skulle kunna strunta i hälften men det är sånt jag vill ha gjort när jag kommer hem igen liksom... U understand?


Mattias är i Alby å hämtar husis å blir klippt. Lika bra han håller sig undan kanske......

             

Appropå Mattias då så fyller han ju år på fredag å jag har inte köpt nått.

Men det är ju såå svårt juuhh!

Har varit inne på allt ifrån biljetter till något evenemang av något slag till prenumerationer av tidningar till,,, ja u name it. Men det är bara så omöjligt! Han får helt enkelt sin födelsedagspresent i efterskott, Dvs när jag hittat någon. Tänker inte köpa någon jävla nalle eller nån annan skit bara för att man ska liksom, då kan jag lika gärna ge honom den hundringen rakt i handen liksom!


Nää, nu har jag inte tid för det här!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards