RaggAnne

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av ragganne - 3 mars 2011 18:58

Att jag har typ världens sämsta matvanor är ju knappast någon hemlighet.

När man varken äter frukost eller lunch varje dag så kan man ju inte direkt kalla sig någon rolemodel liksom.


Å sen när jag dessutom knappt äter någon middag varenda Tisdag och Torsdag

(Mattias i garaget = Anne käkar flingor,,, eller nått) så är det ju både en och två som undrar hur man är funtad.

 

Skitsamma, de jag skulle komma till var att jag idag tänkte

- Nää Anne, nu får du tusan se till å käka något vettigt trotts att du är själv hemma. Så det bidde en pastasallad idag,,, Å Vilken Sallad Sen Då,, bara sååå jävla god.

Å nu undrar ni såklart vad denna kulminariska sallad innehöll förståss!

Tonfisk med grillad paprika = ny favvo     Rekomenderas

Soltorkade Grillade Tomater, mums!

Fetaost i massor

Oliver

Körsbärstomater

Ja, å så de vanliga som isbergssallad, rödlök, gurka Mm mm!


    


Tuggade i mig en frökuse till det hela också,,, ja jag är mätt mätt mätt!


Har man ont om ideér om man börjar blogga om sin middag? Hmm, ja kanske men det skiter jag faktiskt blankt i. Är ju inte så intresant å läsa om kanske men så skriver jag ju mest för min egen skull också. Är himla skoj å kunna gå tillbaka å läsa sen,,,


That reminds meeee,,, jag måste kolla gammelbloggen så jag inte blir av med en massa bilder nu när den ska läggas ner...

Buuhhuu   

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards