RaggAnne

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av ragganne - 23 oktober 2011 07:45

Då var det länge sedan jag skrev igen, men har som sagt haft rätt mycket för mig de senaste veckorna.


Söndagar är ju ingen favorit dag direkt men den här känns helt ok eftersom vi drar till Turkiet i dag. Ska bli riktigt nice,,,

mindre nice är mitt högra lillfinger som gör ont utav fan och som gör mig jävligt handikappad.. Fråga inte vad jag gjort haha, vet inte hur jag lyckades men på nått vis så anföll en vägg mitt finger i fredags när det var regionsträff med jobbet på Söråkers Herrgård.

Riktigt skoj kväll även om det finns en del suddiga partier under kvällen (morgonen). Å inte vann vi med våran mycket bästigaste showen ever heller! Men de va väll skitsamma för vi hade ju roligt i alla fall å det är ju huvudsaken!


Undra hur mitt packande ska gå ja? Hmm, de löser sig på nå vis! Glömt å växla pengar också!

   Steeeeeka gäärnet   

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards