RaggAnne

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av ragganne - 4 oktober 2011 19:47

Vad tänker man när man får höra,,, du är med i tidningen sen Tallinresan?


Jo de kan jag berätta.... Satan också,, de här lär ju bli snyggt!

   

Phuu, var tack å lov inte allför hemskt (dåliga bilder bilder I know),, lättnad..


I övrigt har jag överlevt en baksmälla från helvete som jag inte alls förtjänat då jag knappt drack nått å gick å la mig tidigt, men å andra sidan så har man sluppit desto fler man kanske borde haft.


Har fixat pass och bagageband till resväskan, nää jag vill inte upptäcka hela min packning liggande utspridd överallt när vi kommer fram.. Så jag tror de mesta å viktigaste är klart redan nu inför resan faktiskt...


Ps: kan någon tala om för mig varför jag är så puckad så jag lämnar ut mitt nummer till folk? Brukar jag väll aldrig göra,,, jösses!


Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards