RaggAnne

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av ragganne - 5 maj 2012 07:29

Men hallå vad vad förkyld jag är idag!

 

Har faktiskt varit dålig sen i onsdagskväll men det har funkat någorlunda att jobba ändå i och med att jag inte suttit i svaret den här veckan, eller inte många timmar i alla fall.

Funkade däremot sämre att gå på after work med teamet igår. Var på AllStar å käkade och tog några bira men jag blev tvungen att inse mina begränsningar. Fick feber och gick hem halv tio och kom i säng elva.

Jaja, så kan de gå. Tråkigt dock för jag hade sett fram emot de


Ikväll vet jag inte hur de blir. Är snorig och hostig som fan men feberfri i alla fall så det är inte helt omöjligt att vi hittar på något. Är ganska nyvaken än så jag har inte riktigt hinna känna efter. Ähh vi får se helt enkelt...


Annars då?

Tjja, de är skitväder å jag har ont i knäna efter en praktvurpa på sista April (som för övrigt var bra), jag har mensvärk, det är jävligt kallt härinne och kaffet är snart slut,,, men annars är allt bra!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards