RaggAnne

Alla inlägg under mars 2012

Av ragganne - 7 mars 2012 10:14

Fattar ni vad härligt det känns att göra helg klockan två idag... Om inte så kan jag säga att det känns förjävla härligt!


Imorgon drar vi alltså iväg till Orsa för en helg i snön. Vädret? Tjja, fredag si så där men lördagen ser ju inte ut att gå av för hackor =)


 

Måste jaga campingstolar idag dock. Mattias skulle ta med sig ifrån husisen helgen som var men glömde. Kanske inte helt lätt att hitta den här årstiden men ska göra ett försök.

Sen "försvann" ju våra elektriska kylboxar också så en sådan skulle också behöva inhandlas.


Gissa vad jag mer har inhandlat ? ! ?

Japps, skor. Men behöver ett par tofflisar faktiskt,,, eller behövde rättare sagt.

Köpte lika fast svarta.

   Jätte sköna.


Å på söndag fyller gubben år, Gammelman =)

Av ragganne - 3 mars 2012 12:33

Men hej i helvete vad tiden går...


Va till läkaren i vekan

          

å trotts diverse prov så hittade dom inget fel på mig (inget större i alla fall hahaha, va rolig ja är, suck) men jag fick med mig en ny flaska cocillana och en mollipect. Mollipecten gör gott faktiskt, fick en förjävla äcklig smak i munnen igår efter att ha tagit den i ett par dagar.  Allt skräp började lämna kroppen, men de kan de ju vara värt.


Har en rätt skön vecka framför mig, tre arbetsdagar å sen bär det iväg till  Speed Weekend i Orsa. Börjar någorlunda sent måndagen därefter också + att jag har fått två timars atk,, kan nog behövas efter den helgen.


                


Igår fick vi besök å drog iväg på Aveny, va RHR där igår. Helt ok men ingen höjdar kväll för min del. Har om sanningen ska fram inte haft särskillt roligt på rhr någon gång. Kan ju bero på att alla "lite bättre" gärna går dit å det är ju kanske inte riktigt min typ av människor de. Men som tur är hade man ju delar av bästa Ballsta där igår som räddade upp kvällen   


Gissa appropå filmjölk hur mycket jag längtar efter att få komma iväg till solsken å värme å mat å öl å hela jävla konkalongen då? Typ sjuuukt mycket kan ja lova!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards