RaggAnne

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Fredag

Av ragganne - 23 mars 2012 13:38

Då var det snart helg då och bara sex dagar kvar till värmen, åhh lääängta!


Planerna för helgen kvarstår, dvs lugnt bara lugnt med massa mat å hemma mys. Visst kan det kanske bli ett glas vin eller två, men då i hemmets lugna vrå.


Ska faktiskt göra lite nyttigheter i helgen också, så som tvättning och städning dårå. Skönt att få det gjort i helgen så slipper jag till veckan. Kanske kolla lite kläder inför resan, har ju gått upp en aning i vikt sen i sommras så jag är lite osäker på vad jag kan ha numera + att jag misstänker att det behövs en del strykning. Det mesta ligger ihopknölat längst in i garderoben!


       

Köpte den här för ett par veckor sedan. Riktigt bra att ha nått att lyssna med när man befinner sig på varmare bredgrader. Blir helt platt när man fäller ihop den så den tar väldigt liten plats och är lätt att packa ner i resväskan.

Hade med mig den till Orsa också så den är testkörd =)

Okej, det är inget värsting ljudsystem med värsta bompa bompa basen och det är en aningen skorrigt ljud om man spelar lite för högt, men helt ok ändå och dessutom var den billig.

Man får ju vad man betalar för och sen så är det bra mycket bättre ljud än vad högtalarna på Iphonen klarar.

Ett plus är ju också att den funkar som laddare å det behöver man ju ha med sig i vilket fall som helst ju.


Nu håller vi tummarna för att fröken Anne får atk idag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ragganne - 28 april 2014 13:59


Oj vilket väder vi fick i helgen. Tyvärr åkte jag på jordens jävla huvudvärk igår och fick ligga i soffan med nerdragen rullis. Men men, på lördagen blev det ju lite sol i alla fall. ...

Av ragganne - 25 april 2014 11:48

I´m alive, tro det eller ej!   Va så länge sedan jag var in på den här bloggen att ja fan inte höll på å komma ihåg mitt lösenord heller. Bättring utlovas!   Sommaren är i antågande och det är fredag. Mitt liv känns ganska mycket upp och ...

Av ragganne - 20 december 2013 08:28


Jippie de är fredag, eller så kul är det väll kanske inte när det är meningen att man ska jobba. Gick till jobbet i onsdags med känslan och tanken, ja kör så länge de går, hade dessutom en timme övertid inlagd. Gick Inge vidare, efter ordinarie ar...

Av ragganne - 17 december 2013 17:43

Ledig idag då de nalkas jobbhelg. Fy å fan å allt där emellan. Men vad göra, är ju bara å gilla läget liksom. Fortfarande inte blivit av med halsont/hosta/snor å skit heller, men samma läge gäller där,,, gilla! Så till helgen är det tänkt att b...

Av ragganne - 10 december 2013 11:12

Jävla skit mig å bli sjuk igen. Är som tur är i alla fall ledig idag oc är förhoppningsvis piggare igen imorgon. Den här julen har jag bestämt mig för att strunta i allt vad stress å julklappar heter. Varför skulle jag liksom. Kommer ju dessutom j...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards