RaggAnne

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Årslista

Av ragganne - 6 januari 2012 10:15

Ok, antar att jag borde göra en årslista jag också då... Läs, njut och begrunda  


Året 2011


Har du några nyårslöften?

Inte egentligen men det är klart att jag skulle behöva röra mer på mig, sluta röka, äta bättre,

slösa mindre,,, ska jag fortsätta?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

*tänka tänka tänka* Jag tror inte det... inte som jag kan komma på nu iaf.

Vilka länder besökte du?

Nu ska vi se, var ju till Estland med Karlsroflyers.
Hälsade på Tessan i Spanien och så var vi ju till Turkiet... Har jag glömt nått?

Ja Finland,, de räknas ju de också.
      


Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Haha, dom jag inte söp bort.

Närå, men det har varit ett bra år och jag har många bra minnen från året.
Carinas möhippa var riktigt skoj å så själva bröllopet också förstås.

        


Vad var din största framgång 2011?
Kan inte komma på något... Nått bra har jag väll gjort?
Illa,,


Största misstaget?

Men å andra sidan så kan jag inte komma på någon dundertabbe heller så det jämnar

väll kanske ut sig då =)

Eller fan, kom på en,,

 klantröööv Bergqvist

Bästa köpet?
Måste nog säga symaskinen även om den inte har blivit använd än.

Men det har sina förklaringar, ja två stycken faktiskt,,, Dolly & Ellis.

Skulle aldrig gå att starta ett större projekt (som tar mer än en dag alltså) för jag skulle aldrig

kunna lämna något framme... Skulle behöva ett rum där jag kan stänga dörren med andra ord.

Se där, ytterligare ett skäl att flytta!


Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen resor, nicotin, alkohol, kläder och skor.

Alltså förutom mat och hyra å sånt trök.


Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Mer energi och bättre hälsa tack!


Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011?
Om sanningen ska fram (vill du ligga med mig då) av Erik Amarillo.


Var du gladare eller ledsnar i år jämfört med tidigare år?
Beror på vilket år jag ska jämföra med.

Tappade några nära och kära men överlag har det varit ett bra år.


Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mig själv bättre kanske dårå..


Favoritprogram på tv?
Måste jag välja? De går inte,,

True blood och vampire diaries!

Sen är det ju S.O.A förståss, men de har jag ju bara sett i dvd format annars ligger den 1a.


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Satt inne och spelade kort och drack öl,,, de var värsta ovädret ever och total kaos!

   


Den bästa nya personen du träffade?

Har träffat massor av nya människor, både via jobbet och på fritiden... Kan inte plocka ut bara en!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tjaa, jag var på Power Big Meet för första gången (vilket det kommer komma massor av repriser på) men annars vet jag inte om jag gjort något sådär världsomspännande nytt direkt.


Sådär,,, då har jag också gjort en årslista!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ragganne - 28 april 2014 13:59


Oj vilket väder vi fick i helgen. Tyvärr åkte jag på jordens jävla huvudvärk igår och fick ligga i soffan med nerdragen rullis. Men men, på lördagen blev det ju lite sol i alla fall. ...

Av ragganne - 25 april 2014 11:48

I´m alive, tro det eller ej!   Va så länge sedan jag var in på den här bloggen att ja fan inte höll på å komma ihåg mitt lösenord heller. Bättring utlovas!   Sommaren är i antågande och det är fredag. Mitt liv känns ganska mycket upp och ...

Av ragganne - 20 december 2013 08:28


Jippie de är fredag, eller så kul är det väll kanske inte när det är meningen att man ska jobba. Gick till jobbet i onsdags med känslan och tanken, ja kör så länge de går, hade dessutom en timme övertid inlagd. Gick Inge vidare, efter ordinarie ar...

Av ragganne - 17 december 2013 17:43

Ledig idag då de nalkas jobbhelg. Fy å fan å allt där emellan. Men vad göra, är ju bara å gilla läget liksom. Fortfarande inte blivit av med halsont/hosta/snor å skit heller, men samma läge gäller där,,, gilla! Så till helgen är det tänkt att b...

Av ragganne - 10 december 2013 11:12

Jävla skit mig å bli sjuk igen. Är som tur är i alla fall ledig idag oc är förhoppningsvis piggare igen imorgon. Den här julen har jag bestämt mig för att strunta i allt vad stress å julklappar heter. Varför skulle jag liksom. Kommer ju dessutom j...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards