RaggAnne

Alla inlägg under september 2011

Av ragganne - 1 september 2011 11:24

Efter mycket Om och Men så har jag äntligen lyckats få mig en läkartid klockan två idag,,, men det satt långt inne kan jag lova. Var först när jag sa (då hade jag redan sagt till om andningen) att jag gått med hosta i två veckor som hon i telefon också tyckte att någon kanske borde lystna på mina lungor.

Kommer dessutom i och med detta, komma mig för att äntligen byta vald hälsocentral, så förhoppningsvis blir det lite lättare att få en tid framöver om det nu skulle behövas...


Undra när jag var till en läkare sist?

Måste ha varit när jag fick den där konstiga tårköttel inflammationen (eller vad de nu hette) i ögat å hela sidan av hövve svällde upp, såg fan inte klok ut Haha, då åkte jag iaf in på akuten men före det så vette tusan när det va.


Morgonen har jag spenderat med att göra av med en massa pengar igen... Eller kommer göra av med,, typ. Faktura kallas de visst.   



De vart några skor för jag har ju så få liksom,,, typ inte.


                

Några tights också, funkar alltid!


                 


Två svarta, klänning & tunika/klänning. Mycket användbart!


         

Och två stycken inte svarta, men säkert lika användbara =)


   


Sicka kap =)

Och alltihopa för under 1000 lappen efter allehanda rabatter var avdragna.. Bara att hoppas på storleksanpassning nu då..


Återkommer med läkarens dom senare!

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards