RaggAnne

Alla inlägg under juli 2011

Av ragganne - 4 juli 2011 23:35

Är ju fjärde juli idag också,, inte för att jag firar men ändå liksom.


Där har vi några som vet hur man firar sin nationaldag, å vi tycker norrmännen gör de bra. Ja jösses!


Av ragganne - 4 juli 2011 17:54

Så har man då haft ytterligare en urkul helg i Gnarp, eller en halv vecka är rättare sagt kanske.

Träffade alla jag hoppades på att få träffa, vädret höll en någorlunda hygglig nivå och det var så kalas som det bara kan vara i Gnarp.

Enda negativa var alla dessa tusentals mygg och 1 idio vi råkade på.


Bilder? Jodå en stycket blev det Haha, men till mitt försvar så hade jag inte kameran med mig, men har stulit några ifrån Maria och en ifrån HT.


                Mattias och Patrik tror sig ha hittat en campingplats, haha.


                                     Gänget badglad och ölstin


                     På tipsslingan, nää vann inga skiffnycklar i år.

   


HT var och knäppte kort, superfint kort enligt mitt tycke.

 


Idag har jag fått undan lite tvätt och gjort en del andra livsnödvändigheter (systembolaget)... Nu blire sill å färskpäran, mömms!


Jaa, jag glömde föresten rösten i Gnarp och den är inte hemkommen än den så de är tur man har seeeeemmmeester :)

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Power Big Meet (Västerås)
 Classic Car Week (Rättvik)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards